Nog meer: only the lonely?

Ben ik vanavond de enige Kokker die helemaal alleen is? ( op de kids na?)

kan het me haast niet voorstellen, er zijn er vast meer waarvan de “wederhelft” moet werken oid.

Hoop dat je hoe dan ook toch een fijne avond hebt!

Jee maar marion jij kan toch gaan genieten van je wiegje :wink: (hij is echt super)

Groetjes

Danielle

Nouou, die staat nog niet hieroooooot… :wink:

Nee oke maar hij komt er wel…iets om op te verheugen…het is echt 1 die ik toen ook wel wilde. Leuk toch dat je kijkt op KOK en je er dan op stuit.

Danielle

Officieel ben ik niet alleen vannavond maaaaaaaar mijn mannen staan buiten vuurwerk af te knallen :mrgreen: Dus is ben wel veel alleen vannvond. Ach ik loop wel regelmatig even naar buiten hoor. En zij naar binnen om iets nieuws te halen :thumbup:

Wij zijn niet alleen. al lijk me dat wel heel eenzaam

Knuff voor jou :hug:

dit jaar niet alleen thuis, maar manlief moet morgen weer vroeg op, ivm werk. Dus… hij ligt al in bed… ben dit jaar eindelijk niet alleen, geloof dat het de eerste keer is sinds dat we getrouwd zijn.

HEb gezelschap beide kinderen zijn al beneden

Ik.

De kinderen zijn bij hun vader. Er is geen bal op tv. Ik verveel me, maar ik kan niet naar bed gaan want ik zou Noah en Ava ophalen na middernacht.

Ik heb net de Krispy Kreme donuts weg gewerkt, en zit te twijfelen of ik de Ben&Jerry’s frozen yogurt achter over sla. :think:

Ik zeg bij twijfel: DOEN! :mrgreen:

Ik zit aan de oven nacho chips…

Ook alleen met de kids hier,best gezellig hier.hub heeft vandaag en morgen nachtdienst

mmmmm…nachos! :drool:

Ja echt, ze zijn heerlijk. Met roomkaas, zongedroogde tomaten en een dressing van chilisaus, mosterd, mayo en honing… Zooo lekker!!! Heb je B&J al vermoord?

Marijn heeft zegge en schrijve 3 kwartier op bed gelegen en is toen helemaal panisch wakker geworden. Ze zit nog heerlijk mee te snoepen en te kletsen… Wij kijken ‘Ik hou van Holland’

Net uit de vriezer gevist :drool:

RIP B&J en geniet er van! :mrgreen:

Lekker b&j’s :drool: (vind het alleen zo duur!)

Hier niet echt alleen, hub zit de postcode loterij show te kijken (we hebben iig al 5 euro gewonnen :mrgreen: :lol: )

en ik zit op vakantieveilingen in de hoop iets leuks te vinden en ik hoop dat er weinig mensen op zitten. :wink:

Ik zing nu ‘Lang zal ze leven’ met Marijn omdat ze dat net op tv hoorde. Ze blijft de strijker knallen zo eng vinden…

Nef, is het bij jou nou een uur later of eerder 2012?

Jeej ik heb al 60 euro gewonnen,mn twee loten quite gespeeld :dance:

Wie t kleine niet eert he

Hub is al naar zn werk iets eerder zodat de late dienst wat eerder naar huis kon.zijn eigen avond is toch weg…kunnen zij nog ff meedoen thuis :slight_smile: