nog meer nachtuiltjes hier?

Ik ben altijd al een nachtuil geweest; ik vind het heerlijk die late uurtjes. Dan is alles om mij heen zo in diepe rust, dat ik zelf eindelijk ook rustig kan en durf te gaan zitten. Nu A.riëlle er is is dat nog steeds zo.

Eigenlijk zou ik nu naar bed moeten gaan… En morgen gezond en fris weer op… Maar die late uurtjes trekken dan toch weer…



's Nachts slaapt ze de langste aaneengesloten periodes, manlief is op bed en wil ook even niets van me, de katten spelen buiten en ik kan heerlijk even op de bank zitten. Kaarsje aan, lekker drinken, wierrookje erbij, de ene keer een film op, de andere keer een creatief ding maken, de volgende keer een boek lezen of lekker even Kokken. Soms meerdere dingen tegelijk - bezige bij als ik ben en blijf.



Nu hoor ik op de achtergrond het rustige ademen van A.riëlle, het tikken van een klok en het gebubbel van de drinkfontein van de katten… heerlijk… :inlove:

Ik vind die avonduurtjes heerlijk hoor,hier liggen ze op tijd op bed,maar na 12 uur lig ik op bedje…

Moet nu ook weer om 6.45 uur werken…en anders is onze jongste wel om een uur of 8 wakker…dus nee,alleen in de weekenden willen we t wel es laat maken…maar door de weeks niet…

Ik vind het knap dat jij dat kunt, ik heb dat dus met de ochtend.

Ik lag gisteren bv om half 10 al te slapen omdat ik zo moe was.

Kon ik maar lang opblijven zoals jou zonder in slaap te vallen op de bank :lol:

ik was ook altijd een nachtmens, maar met misch lukt mj dat niet mee rhoor. En dan heb ik nog wel een uitslaper…

misschien moet ik er even bij vermelden dat ik overspannen ben en dat ik dus niet aan het werk hoef in de ochtend :slight_smile:

Als ik elke morgen vroeg op moet trek ik het ook niet zo laat 's nachts… Maar ik heb dan nog steeds dat ik elke zoveel tijd een nacht doorhaal.

Hey B-f, ik heb precies hetzelfde, lig dan wel om 01.00 u in bed, maar rustig met een boekje, tv kijkend of iets… :inlove:

Kom echt tot rust 's avonds! Zal wat worden, morgen vroeg op… :zzz:



En eerder naar bed gaan kan wel, maar eerder slapen niet :eh:



eennnee, thanks voor je reactie op mijn blog, dat was jij toch over uitvaartdingen?

Vroeger was ik ook een nachtuiltje, ik hield van de avonden (nu nog steeds hoor) maar nu ben ik veel sneller moe en zit ook veel vroeger in mijn bedje!

Nu zo ongeveer meestal :wink: .

Vroeger was dat zeker na twaalven,… maar nu roepen ze met z’n drietjes mama op de vroege morgen! :wink: :inlove:

ohhhhhhhhhhhhh ik herinner mij ineens het gevoel zoals jij dat beschrijft, dat ongestoorde, die rust die het brengt. Heerlijk!

Maar tegenwoordig red ik dat echt niet meer, het is iedere avond echt op tijd bedtijd, soms wel 21.00 uur :oops:

Maar ik herinner het me wel, eindeloos knutselen, lekker in stilte mijn eigen dingen doen!



maar nu ga ik lekker op bed

Opzich lijkt mij dat wel heerlijk, maar helaas ga ik dat wel merken in de ochtend.



Als ik elke dag om 02.00 naar bed kon en om 10.00 uur opstaan (dat ik toch mijn 8 uurtjes had), dan zou het een optie zijn, haha.



Maar helaas, tussen 06.30 en 07.00 gaat gewoon de wekker, en 5 uurtjes slaap, dat trek ik niet…

Hier een nachtuil :mrgreen: heerlijk avonden en nachten !

heerlijk rustig :wink:

Ehm…oehoe?



Hier ook een brakertje. Heeeeerlijk die rust. Even geen mama, even geen partner,even geen huissloof, even geen moeder met 3 banen maar gewoon mezelf :mrgreen:



ik slaap ongeveer 6 uur per nacht, en ik red het net allemaal.