Meiden ik ben door ZI zwanger geworden.
Wel om andere redenen als jullie, maar het principe blijft gelijk.
Heel veel geluk voor jullie deze maand :**:
Bianca spannend hoor! Hihi, inderdaad wel makkelijk als je meerdere pogingen kunt doen Heel veel succes! Er zijn in elk geval genoeg vrouwen die via ZI zwanger worden, dus dat het mogelijk is is ruimschoots bewezen :thumbup:
Ik heb inderdaad een donor gezocht. Iemand die verder straks niets met opvoeding ofzo te maken heeft, maar op het moment dat mijn kind daar behoefte aan heeft kan hij/zij wel contact opnemen met de donor.
Volgende keer ga ik trouwens ook vragen of mijn donor 2 keer wil doneren in 1 cyclus, mits het allemaal praktisch gezien ook haalbaar is (moet er ong. 80 km voor reizen).
Lieke, thanks! En altijd bemoedigend om te horen mensen via ZI zwanger zijn geworden.
groeten Drella
goh wat een idee zeg, maar tjonge 80 km om rezen ,
en dan in het zkh of heb je een donor opgespeurd? of wordt ik nu te aagje ? hihi
Ik vindt het heel knap dat je deze stap maakt hoor,
t ga je goed, tot lees ms es.
Wij moeten nu 2 week wachten voor we weten of deze KI heeft aangeslaan, anders wordt het dus IUI en dan met hormoonstimulatie
Is het inmiddels gelukt?
Zelf ben ik lang met KID bezig geweest, maar omdat mijn lichaam niet meewerkt ben ik nu bezig met IUI. Nog steeds met behulp van een donor.