Dan mag Ruben ook naar school :dance: Is het erg aso als ik dat maar heerlijk vind? Hij “zeurt” al maandenlang aan mijn hoofd wanneer hij naar school mag. Thuis vermaakt hij zich redelijk, maar school zou echt superleuk voor hem zijn.
En ik? Nou eerlijk he, ik vind het wel lekker, straks wat meer tijd voor mijzelf en vooral om ons huis weer echt eens lekker onder handen te nemen en op te leuken zonder spuit elf om me heen
Ik vond het ook heerlijk dat daphne ging, die was er echt aan toe, en verveelde zich verschrikkelijk thuis, had alles wel gezien…
Ik vond het ook leuk voor haar, nieuwe dingen leren, nieuwe vriendjes maken enzo…
Ruben straks veel plezier in groep 1
Ik heb er ook zin in als Mats over een maandje gaat!
Maar eerst wacht ik nog op de uitnodiging om te oefenen, ben benieuwd hoe hij het vindt, want hij denkt nu dat ie beter af is op de peuterspeelzaal omdat je daar mag spelen. :mrgreen:
Mmmm, vond het ook heerlijk toen ze mocht hoor! :oops: Gelukkig ging ze al wel 4x in de week naar de PSZ. Ze was er echt aan toe, maar viel mij soms wel iets tegen, het was zo stil in huis en ik maaktte mij nog al druk of haar niets zou overkomen daar op school. Overbezorgd type ben ik dan en nog hoor!. :roll:
Nee hoor, dat is niet aso…
Ik vind het ook lekker als mijn zoontje maandag naar school gaat en ik de dag voor mijzelf heb.
ik kan het nog asocialer stellen. Ik dacht altijd dat ik niet geschikt materiaal was om een “thuisblijfmoeder” te zijn. Maar nu mijn zoontje 5 dagen in de week naar school gaat lijkt mij dat soms best wel lekker.
Nu blijkt dat ik dus wel een thuisblijfmoeder kan zijn, was gewoon niet geschikt om 24/7 te zorgen voor