Nog maar 3 weken, en dan moet ik bevallen!! Zo Spannend!

Ik ben morgen over 3 weken uitgerekend, en dan, rond die tijd, verwachten wij ons 2de kindje.

Ik vind t zooo spannend.

Ons zoontje is dan anderhalf, en ik ben zo benieuwd hoe hij het gaat vinden.

Ik heb eigenlijk niet echt rust meer, ik ben constant bezig om alles klaar te maken, en ik vind het zo spannend.

Ik zie wel op tegen de bevalling, omdat ik bij de vorige behoorlijk veel pijn had (rugweeen). Maargoed, het moet er toch uit…

Ik heb zelf sterk het gevoel dat we een meisje krijgen. De verloskundige kon het bij de 36 weken echo niet zo heel goed zien, maar ze hadden voor 75% wel een idee. Ze hebben het opgeschreven en in een envelopje gedaan en dichtgeplakt (op ons verzoek). Maar, ik kan niet wachten, ik wil weten wat we krijgen!! :x

Anyway, ik zit hier in spanning thuis op de bank, omdat ik zo benieuwd ben wat we krijgen, en hoe het zal gaan bij onze tweede.

Dat wilde ik alleen even kwijt, sorry!

ehm, kun je niet over tijd gaan lopen dan??? :think:

spannend meis, hopelijk meld beebje zich snel. Idd ga je niet ovetijd lopen?

spannend zeg enne kijk maar naar me banner kan nog langer duren dan gepland :wink: wens je veel succes met je bevalling

Natuurlijk kan het langer duren, maar vanaf morgen kan ik bevallen. En dat idee vind ik wel heel spannend eigenlijk…

Ze zegt toch ook rond die tijd :wink:

Spannend meid, het is toch een soort mijlpaal he die 37 weken.

Succes met de laatste loodjes en op naar een goede bevalling :thumbup: