Nog iets wat op Sanadome Nijmegen lijkt?

Wij willen dinsdag 12 april een nachtje samen weg. Nu waren we van plan naar Sanadome in Nijmegen te gaan, maar helaas, alles zit vol. Tis natuurlijk ook erg kort dag, maar wegens vakantie konden we niet eerder boeken.

Bestaat er nog iets wat op sanadome lijkt? Thermen maar verplicht badkledinggebruik? Wil echt niet naakt namelijk :wink: ben zelf al aan het zoeken maar tot nu toe is alles dus zonder badkleding…

Thermae 2000 in valkenburg.

ja, daar zijn de baden ook met badkleding, sauna mag/ga ik toch niet in nu. Alleen is dat dus 2 uur rijden en eigenlijk vind ik dat een beetje te ver. Maar misschien hebben we geen keus :think: :wink:

Kan er verder ook geen bedenken waar je in badkleding kan…

Thermaalbad Arcen mag je ook met badkleding maar tegenover Sanadome vind ik het heel erg tegenvallen :shifty:

Kun je niet een nachtje weg boeken in Nijmegen en een dagje naar Sanadome gaan?

Wel balen dat het vol zit. Ik vind het super daar.

Heb ik ook al aan gedacht, gewoon smorgens erheen rijden maar we moeten om 17 uur weer terug zijn voor de kinderen… en dat vind ik dan eigenlijk nét te kort :mrgreen: met reistijd moeten we dan voor mn gevoel halverwege de middag alweer naar huis. maar we denken er nog over, anders wordt het een andere keer maar we hebben NU vakantie, en hub kan niet weer 2 dagen vrij nemen, zomaar.

En daarnaast zijn we dinsdag 5 jaar getrouwd :lol:

http://www.spaonline.com/index.php?option=com_jreviews&Itemid=3&url=search-results_m3/query:all/dir:1/jr_badkledingdag:Ja/order:featured

(en dan kan ik het niet laten te zeggen dat ik wel vind dat sauna gewoon naakt moet :angel: :mrgreen: )

Hoop dat je iets kan vinden. Volgens mij is dinsdag wel een goede dag voor een badkleding-dag, er is vast wel een sauna die dat dinsdags heeft, maar dat moet dan natuurlijk wel in de buurt zitten en zo…