… gaan wij een weekje naar Vlieland! :dance:
Vroeger als kind gingen we elk jaar 2 of 3 weken, nu is het alweer 3 jaar geleden dat we er voor het laatst waren!
Ik heb zo’n zin in het kamperen in de duinen, de zee, het bos, patat eten op het dijkje achter het dorp, uitkijkent over de Waddenzee, genieten van Thomas en Sarah Louise die aan het spelen zijn in een van de speeltuintjes of lekker voor de tent in het (duin)gras en het zand. :inlove:
Lekker ontspannen en tot rust komen!
En, ik zal wel eens zwaaien naar de webcam! :mrgreen:
klinkt goeoeoeoeoed!!! :thumbup: :thumbup:
fijne vakantie!
liefs
daffie
Fijne vakantie en vlieland altijd leuk :thumbup: :thumbup:
Als je van een borreltje houdt, kan je de vlielander kruidenbitter aanbevelen 8)
Veel plezier!
Heel veel plezier Marite,wij zijn op de camping en het is zalig echt waar.
Komen helemaal bij.
Groetjes,Maria
Fijne vakantie
Veeeel plezierrrrrrrrrrr!!
Fijne vakantie!!
Genietze!!!
Ooooh, inmiddels ben ik zo nerveus :shifty: .
Pfff wat moet je een berg kleren/handdoeken/spullen mee voor een weekje weg (en eigelijk geen wasmachine).
Aan de ene kant ben ik bang dat ik te weinig kleren mee neem (wat als Thomas vaker in zijn broek plast of SL zich vies+nat maakt, en straks heb ik heel veel kleren mee voor warm weeren is het op Vlie koud of andersom) en aan de andere kant ben ik juist weer bang dat ik veel te veel kleren mee neem… lopen ze gewoon 3 dagen in het zelfde (aangezien ik op de camping wat minder kieskeurig ben… maar ja SL heeft zoveel leuke jurkjes :shifty: ).
Ik heb gelukkig maar 2 weekendtassen waar alles in moet…
Zucht… leuk zeg vakantie
!