Nog geen 7 mnd en loopt ...

Ook hier snelle lopers. Mijn oudste stond met 5,5 maand in de box, ik schrok me dood toen ik hem grijnzend zag kijken en 2 weken later liep hij langs de tafel, achter zo’n autootje, aan de hand. Wat ik vervelend vond is dat mensen er best raar op reageren. Vragen als: hoe heb je hem dat geleerd bijvoorbeeld?? Kun je dat leren dan?? Hij heeft zich zowieso heel snel motorisch ontwikkeld, kan erg goed sporten. (hij is nu 13)

Hiero dan :clap: laat hem staan op me buik en gaat erop lopen :dance:

Ik zeg: doe normaal joh je bent 2 maanden hoor :wink:

Maar hij vindt het prachtig … helemaal lachen enzo :stuck_out_tongue: en als ik hem van me buik haal nou … :x



Maar ja ik moet dan wel stoppen want me armen gaan eraan :eh:

ja hier ook een turbokind , staan 6 maanden en ook direct lopen (langs) en toen ie 10 maanden was racette hij al door het huis :inlove: (hoezo jongens zijn langzamer? :wink: )

@caby wrote:

Onze Dominique is volgende week precies 7 mnd,



maar onze meid loopt al 3 wk rond in de box :shock: , erg leuk maar erg vermoeiend voor haar en haar mams :mrgreen:



Het erge is nog dat ze nu ook stapt aan de hand, en niets anders meer wilt…

Aan de tafel staan, aan de bank staan, omwillen draaien naar de salontafel en weer terug…

Natuurlijk gaat het niet alleen en wil ze mijn hulp daarbij.



Erg lief en vertederend hoor, maar ik ben kapot…



Nu vroeg ik mij af of er nog meerdere mama’s zijn die ook zo’n turbo kind hebben als onze DO :mrgreen:



Ik zelf liep met 9 mnd , en niet langs de tafels maar echt los…

Dus waarschijnlijk heeft ze het van mij



Het nadeel is dat ze zich heel snel verveeld…

Even in de box is leuk maar dan begint ze te jammeren, in het wippertje wil ze niet meer, want waarom in het wippertje als ik kan rond stappen :wall: ,schommelpaard is leuk maar ook gauw tot verveling toe…

Dan maar eruit en lopen aan de hand



Kruipen kan die muts nog niet ,maar omdraaien, in de box zodat ze weer gaat zitten van staan en van staan naar zitten, nouja alles wat een kind zal gaan leren doet Dominique al,



Maar goed, mijn vraag is dus zijn er nog meerder die dat met hun kindjes hebben, en wat doen jullie allemaal…

Aangezien onze Do zich snel verveeld

De hele dag met haar lopen doe ik niet…kepook mijn tijd en me rug houd het niet :roll:



Ben benieuwd :mrgreen:




Thamber staat sinds 7 maanden en gaat ook zelf zitten en kruipen op handen en knieen. Maand later ook langs-lopen en 1 hand los. We laten haar gewoon los door het huis gaan. Meestal gaat ze ergens bij mij of haar zusje zitten spelen. Baby speelgoed vindt ze niet interessant, dan verveelt ze zich. Ze speelt nu met het speelgoed van haar 3 jarige zusje. Dit zusje van 3 deed niks anders dan liggen en een enkele keer omrollen in het eerste jaar [is nu erg actief].



Ik gebruik een draagdoek [meestal buitenshuis, vrijwel dagelijks]. Ik draag haar vrij laag op de rug. Weegt niks. Draag haar zusje van 3 er ook in. Je tilt ermee vanuit je benen/bekken. Doek gaat niet over de schouders. Indien je een filmpje wilt zien, mail me dan prive, dan stuur ik je een link.

Eh Humpertje… Do is inmiddels ruim 2 jaar 8) en loopt als een kievit :smiley:

@crien wrote:

Eh Humpertje… Do is inmiddels ruim 2 jaar 8) en loopt als een kievit :smiley:




Vera loopt ook prima hoor, ze vindt het alleen zo heerlijk om af en toe ook nog een keertej in de doek te mogen :wink:

ik heb zo’n flauw vermoeden dat Do dat niet meer wil :mrgreen:

het is me dereen

En mama Caab ook niet! :mrgreen:

Bram wil al steeds staan. Dit heb ik vorige maand op het CB gezegd, en ze zeiden dat dit nog niet goed is voor z´n heupjes. Maar zodra hij iets onder z´n voetjes voelt, hup, gaat ie omhoog. Ik probeerde dat dus een beetje te voorkomen. Nu is ie dus 4 maanden, en lees ik jullie verhalen. Misschien kan ik t nu weer n beetje toelaten dan. Zo schattig dat gewiebel op die beentjes. :inlove:

vind het altijd zo ego om te zeggen, maar hier een aapie die me steeds blijft verbazen…

ondanks hij zo klein was, en ook vroeger geboren… woog 2420 gram…



hij draaide al van rug naar buik met 4 maanden, en met 5 maanden zat hij al alleen, en net voor 6 maanden, liep hij ook al in de box :shock:

en tijgerd hij heel de huiskamer door



nu met 7 maanden, loopt ie al los een paar pasjes, van tafel naar bank…



maar als ik heel eerlijk ben, vind ik er niks aan, mis de hele baby tijd…

gaat veelste snel :thumbdown:

@caby wrote:

Onze Dominique is volgende week precies 7 mnd,



maar onze meid loopt al 3 wk rond in de box :shock: , erg leuk maar erg vermoeiend voor haar en haar mams :mrgreen:



Het erge is nog dat ze nu ook stapt aan de hand, en niets anders meer wilt…

Aan de tafel staan, aan de bank staan, omwillen draaien naar de salontafel en weer terug…

Natuurlijk gaat het niet alleen en wil ze mijn hulp daarbij.



Erg lief en vertederend hoor, maar ik ben kapot…



Nu vroeg ik mij af of er nog meerdere mama’s zijn die ook zo’n turbo kind hebben als onze DO :mrgreen:



Ik zelf liep met 9 mnd , en niet langs de tafels maar echt los…

Dus waarschijnlijk heeft ze het van mij



Het nadeel is dat ze zich heel snel verveeld…

Even in de box is leuk maar dan begint ze te jammeren, in het wippertje wil ze niet meer, want waarom in het wippertje als ik kan rond stappen :wall: ,schommelpaard is leuk maar ook gauw tot verveling toe…

Dan maar eruit en lopen aan de hand



Kruipen kan die muts nog niet ,maar omdraaien, in de box zodat ze weer gaat zitten van staan en van staan naar zitten, nouja alles wat een kind zal gaan leren doet Dominique al,



Maar goed, mijn vraag is dus zijn er nog meerder die dat met hun kindjes hebben, en wat doen jullie allemaal…

Aangezien onze Do zich snel verveeld

De hele dag met haar lopen doe ik niet…kepook mijn tijd en me rug houd het niet :roll:



Ben benieuwd :mrgreen:
he meid heel herkenbaar onze zoon liep ook al door de box heen met 6 maand nu eind 7maand kan hij 3 stappen los zetten hij is geboren op 15-06-08