Nog even... (en we hebben er zin in!)

wat leuk dat hij het zo naar zijn zin gehad heeft en werkt het een beetje eerst naar de speeltuin na school? we zijn al een paar dagen verder :wink: en tot de 3de klas?? wow dat is lang tot 1 uur ik weet het nog niet precies hoe het hier zit, 1 sep beginnen de scholen weer hier en mijn zoontje wordt 2 oktober 4 dus hij stroomt zoiezo wat later in.

:oops: :oops: :oops: :oops:



Helemaal vergeten te reageren!



Wat leuk dat hij het zo naar zijn zin heeft gehad! Geeft je zelf toch ook een goed gevoel erover!

Maar begrijp ik nu goed dat je elke dag met hem mee moet? Waarom is dat?



:-*

@~Judith~ wrote:



Maar begrijp ik nu goed dat je elke dag met hem mee moet? Waarom is dat?




De school is 15km verderop, en ik heb geen auto en dus breng ik hem met de bus. Ik heb daar ook een fiets zodat ik sneller/mobieler ben :thumbup:.

Als Thomas dan op school zit fiets ik snel naar de dichtsbijzijnde bushalte en ga voor iets minder dan 3 uur naar huis :thumbup: !

En dan haal ik hem dus weer op!



Het gaat nog altijd heel erg goed. We hebben net vrijdag het Sint Michaelsfeest (Oogstfeest voor de kleuters) geviert en de hele vorige week hebben ze dingen gemaakt/gebakken met oa de appeltjes die ze met juffie geplukt hadden in een appelboomgaard!

Thomas geniet echt heel erg!

En hij heeft al een vriendje, zo schattig om te zien! :inlove:

Het gaat dus heel erg goed met hem, en daardoor met ons ook!



MamaDaantje voor jullie begint het dus ook binnenkort!!!

Is hij al eens gaan kijken/wennen?



Groetjes!

Fijn om te lezen dat het met Thomas goed gaat!



Liefs,

Essie

En niet alleen met Thomas gaat het goed op school :mrgreen: .

Ik voel me ook erg op mn gemak. Ik ben gevraagd om in de bazaarcommisie te gaan, en dat lijkt me een hele uitdaging! :dance:

Zo leer ik school en andere ouders ook beter kennen :thumbup: .



Thomas heeft inmiddels 2 vriendjes. Hij heeft een keer bij het ene vriendje gespeelt en afgelopen woensdag kwam zijn andere vriendje bij ons thuis spelen. Zo leuk om ze samen te zien, hopelijk word dit een echte langdurige vriendschap :inlove: .



Vanaf 1 december is het Advent op school, ik ben echt zo benieuwd hoe dat gaat zijn, heel bijzonder in elk geval, met muziek, kaarslicht en voor de kleuters is het helemaal speciaal (moet nog ontdekken hoe en wat allemaal precies).

Mama Daantje hoe vindt Wesley het op school?