Nog een wheely bug vraag

Sinds het topic van Rhode ben ik helemaal om en wil er graag eentje voor Annemieke kopen :smiley: .

Alleen mijn man is bang dat er krassen op het laminaat komen.

Is er iemand met een wheely bug en een laminaat vloer?

Komen er inderdaad krassen op? De leverancier zegt van niet, maar ja, die wil verkopen natuurlijk 8) .

:think: Nu je het zegt…ik zou er wel harstikke van balen als dat ding gaat krassen op onze parket vloer…

Ik hoop dat er iemand reageerd!

Ik ook :mrgreen:



Dit mailde de leverancier mij:

Laminaat is het hardste wat je kan krijgen. Als je de wheelybug binnen blijft gebruiken geeft dat geen krassen. Na 20000 wheelybugs heb ik enkele klachten over grenen of vuren vloeren, maar daar krast zelfs een stoel in. Een bureaustoel met 5 wielen en 80 kg geeft meer druk per wiel dan je dochter van 10 kg op 4 wieltjes. Doordat de wielen soepel draaien heb je geen wrijving in de bochten.



Ik zou me daar dus geen zorgen over maken. Op beurzen leg ik ook altijd een goedkoop ikea vloertje zonder problemen.



Maar ik hoor het toch ook graag van iemand die er eentje heeft :wink:

wij hebben dan wel geen laminaat, maar een houten vloer.

mrWheely :mrgreen: word hier veelvuldig gebruikt door een 3 jarige en inmiddels ook door een 1 jarige :inlove: maar hier heeft het echt nog nooit krassen opgeleverd…



Veel plezier ermee, hier was hij het geld dubbel en dwars waard :thumbup: :mrgreen:

Dat is precies het juiste antwoord :mrgreen:



Dank je :thumbup:

you’re welcome :mrgreen:

Wij hebben een houten vloer…nooit over krassen nagedacht :oops:



na inspectie kan ik zeggen dat 'ie niet krast :mrgreen:

godzijdank hahaha

Wij hebben een wheelybug en een laminaatvloer, maar geen krassen hoor. Alleen wil manlief hier nog altijd iets van rubber om de wieltjes doen maar ik weet niet meer waarom hij dat ook al weer wilde :oops:

Dat zal dan ook met krassen te maken hebben :wink:

Super bedankt voor jullie antwoorden :thumbup:



Ik ga een bijtje bestellen :angel: :inlove:

deze :angel: ?

Jaaaaaaaaaa :inlove:

En wat is Lev toch een lekker ding he? :inlove:



Hij is besteld en zal deze week wel komen, maar ja, dan moeten we nog wachten tot de 19e… zucht…

Zodra ik een foto van Annemieke op haar bijtje heb, zal ik hem even showen 8)

Hier ook een wheelybug + laminaatvloer maar geen krassen hoor :smiley: