nog een vraagje (spoedje)

lucas is zooo moe dat hij nu nog slaapt, maar hij moet zo om kwart voor 1 naar de psz



wat moet ik nou doen, moet ik hem wakker maken?? of laten liggen???



(thomas slaapt ook nog)

mss even wakker maken en kijken hoe hij is? Als hij moe is omdat hij ziek wordt kun je hem beter thuishouden, maar dikke kans dat hij doorslaapt tot 1300 en dat je dan een heel wakker kind hebt dat te laat is voor de psz maar er best heen had gekund… (dat deed mijn dochter tenminste vaak: dacht ik: laat maar lekker liggen en op de minuut af dat we te laat waren om nog te gaan werd ze wakker en wilde ze SPELEN…)



En als ie echt te moe is kun je hem evt vanmiddag weer terug stoppen…?

nou ik ben toch al te laat, ze slapen allebij nog



ik heb maar besloten om te kijken hoelang ze nog slapen, mocht hij nu zo wakker worden gaat hij alsnog naar de psz…

wordt het te laat, laat ik hem lekker thuis en gaan we wel ff wat anders leuks doen, om de energie te uitten



tankss GroeneVrouw :-*

Je kunt ook de peuterspeelzaal bellen dat je hem wat later brengt.

tan ik heb net gebeld :thumbup: tanksss



(natuurlijk denk ik daar weer eens niet aan :oops: )



ze vonden het helemaaaal niet erg, ze zeiden al, als je hem nu wakker maakt is hij wss straks zo chaggerijnig dat er geen land met hem te bezeilen valt

Ik zou ook gewoon wachten tot hij wakker is en hem dan alsnog brengen (tenminste als de tijd acceptabel is :mrgreen: )



Hier deed ik dat met Karlijn ook hoor, hier begint het om 13.15u en dan bracht ik haar om 13.30 of 13.45u hoor en dat maakte ook niets uit.

Bij Renske ging het anders omdat Karlijn al op school zat toen (en nu slaapt ze al een tijdje 's middags niet meer)