Nog een spijkerbroekenprobleem.... maar dan omgekeerd

Geinspireerd door het vorige spijkerbroeken-topic:

Ik ben juist op zoek naar broeken die wijd vallen.

Laura heeft qua lengte ongeveer maat 122, maar qua breedte past 128/134 beter.

Ik heb al wel de extra brede broeken van C&A ontdekt, maar verder nog weinig passends gevonden.

Welke merken zijn nog meer aan te raden?

is ze dan zo zwaar dan?

Aniek past 116 voor de lengte en voor de breedte zou 104 beter zijn.

Ik weet wel van een vriendin die haar dochter is 6 geworden in februari en die zit in maat 134 van kleding, is een enorm uit de kluiten gewassen meisje.

Maar die haalt veel broeken bij zeeman omdat die voor veel kinderen juist te wijd zijn.

Name it past haar dochter echt niet, zelfs niet in 134

Persival valt hier ook veel te wijd, dus dat zou wellicht kunnen en ik weet dat h&m ook baggy jeans heeft, of loose fit zoals ze het noemen. Loose fit is hier echt veel te ruim, dus dat zou ook het bekijken waard zijn.

@Cell wrote:

is ze dan zo zwaar dan?

Aniek past 116 voor de lengte en voor de breedte zou 104 beter zijn.

Ik weet wel van een vriendin die haar dochter is 6 geworden in februari en die zit in maat 134 van kleding, is een enorm uit de kluiten gewassen meisje.

Maar die haalt veel broeken bij zeeman omdat die voor veel kinderen juist te wijd zijn.

Name it past haar dochter echt niet, zelfs niet in 134

Persival valt hier ook veel te wijd, dus dat zou wellicht kunnen en ik weet dat h&m ook baggy jeans heeft, of loose fit zoals ze het noemen. Loose fit is hier echt veel te ruim, dus dat zou ook het bekijken waard zijn.

Dank voor de tips! Ik ga eens kijken bij Zeeman en H&M dan.

Ze is wel wat te zwaar (1.22 lang en 26 kilo) en dat proberen we nu door minder tussendoortjes en wat gezonder eten onder controle te krijgen, maar ja, dat duurt natuurlijk even voor het resultaat heeft.

Gelukkig is ze niet echt heel dik. Maar ze heeft vooral stevige bovenbenen en billen, waardoor veel broeken in haar lengtemaat niet passen in de breedte.

Op het moment heeft ze veel rokjes aan met leggings en maillootjes eronder, maar voor de winter wil ik ook nog wel wat extra broeken erbij.

Hier hetzelfde probleem,

mijn zoontje is net 3 en heeft al kledingmaat 128,maar 134 zit beter omdat 128 al aardig strak begint te zitten.

Maat 134 word wel weer te lang.

Mijn zoontje is vandaag gemeten en was nu 1m14 en 25,8 kilo zwaar.

Voor zijn net 3 jaar dus ook erg aardig uit de kluiten gewassen.

Jongens broeken zijn echt weinig te vinden in breed.

Ik denk dat ik ook eens bij C&a gaat kijken want ik vind het een ramp om een leuk goedpassende spijkerbroek te vinden.

Vind ik dan nog wel meevallen… gewoon wat mollig zou ik zeggen.

Aniek is 1 meter 17 lang en weegt 21 kilo… Nouja, 5 kilo op een relatief kort mensje is natuurlijk wel wat verschil… maar ik ken ze nog wel forser dan dat… :shifty:

De loose fit van H&M staan ook op hun site… kan je zowieso van te voren alwat kijken.

Bij Zeeman hebben we laatst ook spijkerleggings gekocht, die zijn stretch :thumbup: en daar passen ook wel wat molligere beentjes in dan die van Niek want bij Niek lubbert ie zelfs wat.

Leuke is dat spijkerleggings helemaal hip zijn, leuke tuniek erop of zo’n lange trui/vest.

En iets warmer dan gewoon een legging of maillot.

En Wibra…

Ik koop daar nooit broeken omdat al mijn kinderen erin verzuipen… die zijn echt breder dan ze lang zijn.

Maar wel stoere modellen en leuke kleurtjes. :thumbup:

Mika is 3 cm kleiner dan Aniek en 5 kilo zwaarder,vind hem dus aardig mollig,

de dieetiste kan niets meer doen.

Hij beweegt veel,snoept bijna nooit en eet gezond,

zit op peutergym maar zonder medicatie kunnen ze hem gewoon niet helpen.

Vandaar dat hij volgende maand naar het amc moet daar worden dan medicatie aangemeten voor hem(stofwisselingziekte).

Hopelijk dan blijft zijn gewicht stabiel.

Het blijft dus best moeilijk voorlopig om broeken te vinden:(

Ik hoop dat ik morgen bij de c&a kan slagen

Bianca, wat vervelend voor Mika, zo’n stofwisselingsziekte, hopelijk helpen de nieuwe medicijnen goed.

Maar dan heb je wel andere zorgen dan alleen maar zijn gewicht. :hug:

Gelukkig hebben wij dan vergeleken daarmee eigenlijk geen echt probleem. Wel hebben we Laura ineens vrij snel zien veranderen van een normaal postuur naar behoorlijk mollig, en dan merk je dat de broeken ineens wat moeilijker dichtgaan, en dat het tijd is om er toch wat bewuster mee bezig te gaan.

Ze beweegt gelukkig genoeg, dus het zit hem in ons geval vooral in wat meer letten op de tussendoortjes en te zoete drankjes af en toe.

En voor nu dus even broeken aanschaffen die wel passen.

Ik ga morgen even de stad in, eens kijken wat ik tegenkom. Te beginnen bij H&M (dank voor de tip nogmaals Cell)