Nog een Senseo vraagje

Er zijn al vaker Senseo vraagjes geweest volgens mij.



Maar, ik hoor al sinds een week af en toe een geluid wat ik niet kan plaatsen in mijn keuken. En net hoorde ik het weer en ineens herken ik het. Het is het Senseo apparaat. Heel kort, maar 2 sec. hoor je het geluid alsof hij een begint met het zetten van een kop koffie…terwijl hij uit staat :shock: :shock:



Who knows???

Ik zou niet weten wat het is. Mischien kan je senseo mailen?

jij bent echt teveel met halloween bezig :lol: :lol:

@Mutsie86 wrote:

jij bent echt teveel met halloween bezig :lol: :lol:




Whahaha!!! Zou dat het zijn! Dan moet ik gewoon vrijdag afwachten…spannend! Als hij maar geen gekke dingen gaat doen als ik, San of de kinderen in de buurt zijn!

Ik heb hem even helemaal doorgespoeld, maar dat ding maakt rare geluiden hoor…als je die knoppen tegelijk indrukt spoelt hij dus helemaal door. Dat weet ik sinds kort, normaal spoelde ik hem altijd kopje voor kopje door zeg maar. Maar aan het einde maakt dat ding echt herrie!!



Is dat normaal???



(en niemand die mijn eerste post herkent?)

Misschien kalk? Ik herken het verder niet…

nu ff serieus antwoord :lol: : ik herken het ook niet, onze senseo is nog geen jaar oud en je hoort um niet.

ik heb er ooit eerder iets over gelezen. Maar ik dacht ook hier op KoK.

mijn senseo is al bijna 5 jaar oud en ook die maakt geen vreemde geluiden :lol:

ik weet het ookniet, heb ook al een oudje van 6,5 jaar oud, maar die doet nooit raar…behalve net met de nieuwe chocopad, bah wat was dat waterig, zo’n tegenvaller :x

zijn die chocopads dan niet lekker?

Het is geen kalk! Ik maak hem altijd goed schoon, dus daar ligt het echt niet aan. Ik vertelde het aan San en hij verklaarde me voor gek!!



Gelukkig hielp de Senseo me en liet hij zichzelf horen!! Hij stond echt uit en hij maakte echt geluid!! (pfieuw, ben ik ff blij dat San het ook hoorde!!)



Dus, ik ben benieuwd of er nog iemand is die een Senseo heeft die met mensen wil communiceren…hoe bizar ook dat hij precies dat geluid maakt nadat ik voor gek ben verklaard!!



:lol: :lol: :lol:

@WoLa wrote:

ik weet het ookniet, heb ook al een oudje van 6,5 jaar oud, maar die doet nooit raar…behalve net met de nieuwe chocopad, bah wat was dat waterig, zo’n tegenvaller :x




Oh wat jammer zeg…die nieuwe van Senseo? Of die van Chocomel?



Ik vind die van Chocomel wel lekker namelijk. Niet de lekkerste chocomel, maar zeker niet vies.

de senseofluisteraar heb je nodig haahahaha



ik herken niet wat je bedoelt, gelukkig heeft an het ook gehoord



succes ermee

Die van mij gaat zelf koffie zetten ja echt waaar



Wij zeggen nu in huis Oma wil ook een bakkie :lol: :lol:



Het gebeurd nu steeds vaker niemand ind e keuken en hij gaat een bakkie zetten :shock:

Stekker er steeds uittrekken?



Wel gek dat die Senseo’s uit zichzelf gaan leven :shock:

Was er laatst hier op KOK niet zo’n topic over senseo’s die vreemde dingen doen?

toen dacht ik ook dat er ineens zomaar water doorliep en dat ze gek deden. Oplossing toen was, na gebruik iig de stekker er uit.

zou het er niet op gokken dat je kortsluiting krijgt.



Hier verder geen ervaring met de senseo, heb een nespresso!

Alleen zo jammer dat ik George er nooit bij krijg als ik nieuwe koffie bestel! :mrgreen:

Senseo apparaten die beginnen te leven en zelf koffie gaan zetten?



Hmm krijg ineens twee woorden door:



Stephen King :mrgreen:

@Marieke_5000 wrote:

Senseo apparaten die beginnen te leven en zelf koffie gaan zetten?



Hmm krijg ineens twee woorden door:



Stephen King :mrgreen:






Whahahahahaha! :mrgreen: