nog een ontlastingprobleem!!!!

Toch weer terug hier,in de vakantie is het helemaal goed gegaan!!!Maar nu begint alles weer opnieuw,Donney heeft steeds weer veegjes in zijn broek!!Ook zijn we met het medicijn weer omhoog gegaan want het is echt weer bijna iedere dag mis.Ik weet het nu echt even niet en we gaan maar weer naar de ka want hij vind het zelf ook vreselijk!!!

Urs :-*

He, dat is weer balen voor hem (en voor jullie)! Waar zou het aan kunnen liggen dat het in Frankrijk wel goed ging?



Succes bij de kinderarts.

Hoi Carola,

Ik denk zelf dat het ook met school te maken heeft.Het is natuurlijk wel een hele omschakeling om iedere dag naar school te gaan en hij is ook zo moe en best wel onhandelbaar dus vandaar dat ik dat denk!!!

Urs :wink:

Vandaag de ka gebeld en voor volgende week donderdag een afspraak gemaakt.

Het is nu echt iedere dag mis :? Ik blijf broeken wassen,ik word er echt niet blij van en hij ook niet!!!

Daarbij komt dat hij sinds hij op school is gewoon thuis helemaal niet leuk is hij is heel erg dwars gillen krijsen en hele grote monden en ook eet hij bijna geen brood en prakjes al helemaal niet dus vandaar dat ik het hier afentoe echt even niet zo meer zie zitten!!!

Urs :-*

Nou donderdag naar de ka geweest,en nu weer andere medicijnen gekregen!!!Ook weer opnieuw begonnen met een stickerkalender en over 6 weken weer terug naar de ka.

Urs :-*

Hoi,

Ondertussen alweer 2 keer naar de ka geweest en gewoon weer terug bij af :thumbdown: Hij heeft weer bijna alle dagen veegjes in zijn broek en staat afentoe weer te dansen om maar niet te hoeven poepen!!!Het word zo langzamerhand een drama!!Volgens de ka zit hij helemaal vol met poep en daardoor staat zijn anus open en loopt de nieuwe poep daarlangs dus vandaar de veegjes.Hij krijgt nu afentoe een klisma maar zelfs daarvan heb ik niet het idee dat het werkt!!!Ik en Donney zelf ook worden er echt nu wel een beetje gek van!!!Ik weet het echt even niet meer!!!We hebben hier ook stickerkalenders met na zoveel stickers een cadaeutje maar op het moment lijkt het allemaal niet te werken,weet er iemand nog iets???

Urs :wink:

Ik weet het niet hoor, maar hij is nog niet leerplichtig. Zou je hem niet even van school houden, en dan echt de tijd er voor nemen om het te trainen? Ik zou hem gewoon een luierbroekje aandoen in 1e instantie om hem toch te laten poepen als hij zo verstopt zit! Want ik neem aan dat ie dan wel poept?? Hij wil niet naar de wc begreep ik er uit of zit ik nu mis?

Dit werktte bij mijn dochtertje wel, die hield het ook op en na school (lees psz) deed ik haar een luierbroekje aan en poepte ze daar in. En zo na 3 weken deed ze het in ene uit haar zelf op de wc! :clap: Misschien dat het “moeten” vanwege school de psychische druk bij hem te groot maakt.

Ik wens je iig s6 met je zoontje.

Thuis houden van school gaat niet lukken want hij wil graag naar school!!!Hij heeft het echt heel erg naar zijn zin daar.een luierbroekje wil hij ook echt niet aan dan word hij heel erg boos want hij zegt dat hij geen baby is!!!Het probleem wat hij heeft is niet perse het zindelijk worden want hij poept wel op de wc al duurt dat soms heel lang maar doordat hij verstopt zit staat zijn anus open en langs de verstopping loopt de nieuwe poep die door de medicijnen dunner is dus daardoor heeft hij steeds vieze broeken zgn olifantvegen tja zo noemen ze dat!!Maar dit duurt nu al meer dan 2 jaar en de ka blijft maar zeggen dat het goed komt en verder gebeurd er niks dus we worden er hier afentoe echt moedeloos van inclusief Donney zelf die soms huilend op de wc zit en roept dat hij geen vieze broeken wil!!!Dan breekt je hart omdat hij er zelf echt niks aan kan doen!!!

Liefs Urs

He jeetje, wat sneu voor hem. Dus toch een fysiek probleem en geen psychisch probleem. Nou ik was zo trots op mijn meisje, maar hier is er ook een terug val. Ze probeert het wel op de wc maar het lukt niet. Tis net of ze zich niet kan ontspannen en ze krijgt dan buikpijn en vraagt dan om een luier, die draagt ze nl nog snachts omdat ze nog niet droog is dan. Meestal tegen de avond als ze haar pyama en luier aan krijgt, poept ze dan. Ik maak er geen probleem van, ben allang blij dat ze het doet, want soms kan ze dagen niet poepen en klaagt ze erg over buikpijn.

Hoop dat er een oplossing komt voor jullie zoontje, vindt het zo,n sneu iets voor hem. :-*

Urs, misschien is het een idee om je huisarts te vragen of ze hem op coeliakie kunnen testen. Dat is geen leuke test, maar het is best wel even belangrijk denk ik.

Coeliakie = overgevoeligheid/allergie/intolerantie voor gluten en die zitten in heel veel producten. Mensen die dat hebben kunnen last krijgen van

· chronische diarree

· smeuïge, stinkende ontlasting

· overmatige ontlasting (“remsporen”)

· huilerigheid, depressiviteit

· ondergewicht, dunne armen en benen

· groeistoornissen bij jonge kinderen

· opgezette buik

· verstopping

· bloedarmoede

· weinig eetlust

· overgeven

· botontkalking



Van een heleboel dus :frowning:



Maar als je echt al zo’n tijd loopt te rommelen met hem, dan is het misschien verstandig om verder te kijken naar wat er aan de hand kan zijn. Maar wel laten testen hoor en niet op eigen houtje je kind op een glutenvrij dieet zetten!

Hoi,

19 April moet ik weer met Donney naar de ka en ik hoop dan toch eens doorverwezen te worden want het gaat weer helemaal niet goed!!!We proberen er ook geen probleem van te maken en vegen rustig zijn billen schoon en geven hem een schone onderbroek!!Hij gaat zichzelf er wel voor schamen tegenover anderen,zo is hij 2x per week bij mijn vriendin en dan zegt hij zodra Robert binnenkomt zachtjes tegen Rob dat hij heeft gepoept,hij wil echt niet dat mijn vriendin dat ziet!!!

Urs

Hoe is het gegaan met hem bij de ka? Ik zit hier nl met een ongeveer zelfde probleem. Ze wil wel maar kan/durft niet en daardoor telkens verstopt. :frowning:

hoi hoi,

ik moet met Donney om 14.35 dus ik weet nu nog niks maar als ik geweest ben hoor je het wel!!!

Urs :wink:

Fijn! want ik volg het hoe het met donney gaat! Hopelijk krijg je nu eens de hulp die nodig is. sterkte. :thumbup:

Urs hoe is het nu met donney?? Hoe was het?? Ik hoor maar niets van je er over. :frowning: