nog een nieuweling

Hallo,

mijn naam is Gerdy. Ik ben 35 jaar oud en de trotse moeder van twee geweldige dochters. nr. 1 is 6 jaar en nr. 2 is 3 jaar. De vader van mijn dochters is nog maar gedeeltelijk in mijn leven. We zijn nl. 2 jaar geleden gescheiden. Hebben gelukkig wel een goede verstandhouding.

Ik woon nu samen met een geweldige man, wij kende elkaar al dik 20 jaar en na de scheiding is onze liefde gaan bloeien. In Januari dit jaar ben ik gestopt met de pil en meteen de eerste maand was ik zwanger. Helemaal in de wolken natuurlijk. Maar helaas, na een zwangerschap van 6 weken kreeg ik een miskraam. Maar we hebben besloten om meteen door te gaan om weer zwanger te worden.

Ik hoop hier regelmatig aanwezig te zijn.

Groetjes van Gerdy

Welkom en succes!!

hoi hoi

Welkom hier en ik hoop dat jullie zwangerschapswens snel in vervulling mag gaan.

Tot kijk elders op kok.

Hoi Gerdy,

welkom hier en succes met zwanger worden!!!

welkom en veel plezier hier

Welkom en veel forumplezier hier! En veel geluk gewenst! :smiley:

bedankt voor het welkom. Probeer nog volop om een cyclusbanner onder mijn tekst te krijgen, maar ben zo computer a-technisch dat het niet wil lukken. Maar ik blijf proberen (net als met zo veel dingen in het leven).

Gerdy

Gerdy, welkom op het forum. Jammer dat jullie een miskraam hebben gehad, maar hopelijk snel beter nieuws! Heel veel klusplezier!

Onder Hulp is onderweg heb je informatie staan over de banner klik hier

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

welkom en veel plezier

succes met zwanger worden :thumbup:

Welkom en veel lees en schrijfplezier

Succes met zwanger worden