Nog een maand zelf de kans anders weer mmm

Hallo



ik ben Wondermama en ik ga nu de 9de maand in om het zelf te proberen ben ik over twee maanden nog niet zwanger moet ik weer de mmm in. onze eerst kind is gewoon na negen maanden stoppen met de pil gekomen maar de tweede is via de mmm gekomen door middel van clomid. na haar geboorte zijn we meteen door gegaan voor een derde kindje en ben ik in juni voor het eerst weer naar de Gynocoloog geweest en met haar had ik afgesproken na een cyklus echos maken van mijn eisprong dat als ik in december nog niet zwanger zou zijn dan moet ik weer de mmm in.ik weet diep van binnen dat we die kant gewoon op gaan en dat ik uit mijn zelf niet zwanger raak en dat ik weer die lange tijd in het ziekenhuis tegemoet ga.ik zie hier heel erg tegen op want ik ben nu gewoon netjes na een cyklus van 30dagen ongestelt dus ik weet echt niet wat me nu te wachten staat.



nu ben ik op zoek naar meiden die ook al eerder zwanger zijn geraakt via de mmm en nu waarscheinlijk weer de mmm in moeten begin 2007 om evaringen te delen samen te lachen te huilen en samen veder te gaan naar de volgende maand.





Liefs wondermama