Nog een houtentrein vraagje

Haj haj

Weet iemand of dat treinsetje van Interoys op die van Ikea kan? :oops:

ik heb eigelijk nog niet meegemaakt dat ik een keer een afwijkende set kocht…

eichhorn, brio, ikea, kruidvat aanbieding, thomas spul… hier zit alles door elkaar, het enige verschil is vaak de verbinding… bij ikea is dat kunsstof, bij de betere merken is het hout en is het in 1x zo uitgestanst en bij weer een ander is het een houten bolletje op een stokje…

Maar het gaat hier prima allemaal aan elkaar en ik zou het raar vinden als er ineens een afwijkende rail voorbij komt…

Dus ik zou het wel kopen hoor… kan me niet voorstellen dat het niet past.

Nee dat idee had ik al, dacht vraag het toch even :oops:

Vond het wel leuk voor sinterklaas, een beetje uitbereiding :slight_smile:

hier zelfde ervaring als Cell…

Soms gaat het iets stroefer bij de verbinding om 2 verschillende merken op elkaar aan te laten sluiten, maar het past en werkt allemaal prima.

Wij wilden een hoge brug en die heb ik online gekocht. Eerste paar keer moest ik even helpen met oogje in gaatje duwen, maar inmiddels loopt dat als een eh trein :shifty:

@Chelleke wrote:

Haj haj

Inmiddels is ook hier de folder binnengevallen en vroeg ik me precies hetzelfde af! :lol: LEuke set voor dat bedrag, dacht ik zo, maar dan moet het wel passen op de ikea-trein…

@Chelleke wrote:

Haj haj

Inmiddels is ook hier de folder binnengevallen en vroeg ik me precies hetzelfde af! :lol: LEuke set voor dat bedrag, dacht ik zo, maar dan moet het wel passen op de ikea-trein…

Deze set verkopen ze ook bij de Hema voor hetzelfde bedrag :wink:

Ow bij de hema had ik 'm nog niet gezien, heb wel bij het houtenspul zitten kijken :shifty: .

Nouja maakt ook niet uit, ik waag het erop :wink: :slight_smile:

@dyfaine wrote:

Deze set verkopen ze ook bij de Hema voor hetzelfde bedrag :wink:

Die is 25 delig die van de Intertoys is 30 delig :mrgreen:

Ik heb vandaag een andere gehaald: een dagaanbieding van vandaag en morgen bij ToyChamp, 60-delig voor 14,99 (kan plaatje niet ge-copied/past krijgen :wall: ) Heb thuis even geprobeerd en hij past op de van Ikea, wel beetje stroef maar het gaat.

Das nog beter :thumbup:

Ik heb die vandaag van Intertoys gehaald, maar nog niet kunnen passen. Ach ik geloof het wel. :smiley:

ToyChamp zit hier niet, ken ik ook niet :oops:

Ow in Eindhoven zit er 1 :thumbup:

@Chelleke wrote:

Wauw die is leuk zeg voor die 15 euri, goeie deal :thumbup:

Ja, die is het! Hijs leuk hoor! En die ToyChamp is me een groooooooote winkel… Ik werd er helemaal duizelig… zooooveel was er te zien :thumbup: Is de moeite waard om eens te gaan kijken (vanuit Uden toch wel te doen? En wij -nou ja, vooral schoonmoeders dan- gaan wel eens shoppen in Uden, hahahaha! Wat is de wereld toch klein :smiley: )

Ja zekers goed te doen vanuit Uden,

moet zeker even een kijkje gaan nemen :mrgreen:

Wij hebben ook een set gehad van de lidl maar die verbindingen passen niet op ikea. Heb ze allemaal een voor een uit moeten vijlen…

@Chelleke wrote:

Wouw die is leuk!!! Hier heeft oma er een gekocht dus ben benieuwd.

Deze winkel ken ik ook niet … maar 15 euro is idd een super deal :thumbup:

Ik had laatst gelezen dat idd alles op elkaar past dat je alleen met thomas de trein moet kijken dat het niet de plastic is want die zou er niet op kunnen de houten weer wel… :wink: