Nog een "hoe is het nu met" Kleinewinnie?

Is al een tijd geleden dat ze heeft gepost… Ze heeft toen een aantal miskramen gehad en het laatste nieuw was dat ze weer zwanger was en het vooralsnog goed ging… Weet iemand hoe het met haar is??

was ik ook benieuwd naar! zat gister toevallig ook te zoeken naar een berichtje van haar!

toevallig vorige week ook nog naar gezocht

Nou ja, dat had ik dus ook al :shock: , haar verhalen deden me best wel wat, maar ik kon niet op de naam komen.

mmm :think: was ze niet ook in december uitgerekend??


Hallo, ik heb besloten het forum te laten voor wat het is. Ik heb er de tijd gewoonweg niet meer voor. Ik hoop dat het met iedereen goed zal blijven gaan!


Dat heeft ze op 5 juni nog in ons topic geplaatst... ben inmiddels ook wel erg benieuwd hoe het met haar is!

Jammer dat (nog) niemand weet hoe het met haar gaat! Ik ben zo benieuwd of nu alles wel goed is gegaan…

we zouden een kunnen pb-en, gewoon als belangstelling, ms reageert ze?

Kun je altijd proberen toch? :smiley:

ik heb ook nog wel eens gekeken. Maar haar banner is weg, en volgens mij stond die een poos nog wel onder haar “oude” berichten “mee te lopen” :think:

@annemarie69 wrote:

ik heb ook nog wel eens gekeken. Maar haar banner is weg, en volgens mij stond die een poos nog wel onder haar “oude” berichten “mee te lopen” :think:




Oei… dat zou ook minder nieuws kunnen betekenen… :eh:

Iemand haar al een pb gestuurd?

moet bekennen dat ik me ook al weken afvroeg hoe het nu met der ging

Ik heb haar net een pb gestuurd… Ze had in een eerder berichtje gezegd dat ze wel weer terug zou komen… Afwachten maar!

oh spannend! wel even laten weten als je reactie hebt gehad he!

en en al wat gehoord?

Nee, helaas niet… :frowning:

nog steeds niet?

Nee helaas… Ik denk ook niet dat we nog wat horen… :frowning: