Hoi
een van onze poezen is vermist vanaf dinsdag. Rond 17uur hebben we haar voor het laatst gezien.
Heb al overal rondgelopen, geroepen enzo, maar niets nog… Haar zusje is van slag, wij ook.
Bij de dierenambulance is ze niet gevonden/aangemeld (gelukkig).
Angst is dat ze is aangereden en nu ergens in de bosjes ligt. Maar we hopen, gezien het tijdstip dat we haar voor het laatst hebben gezien, dat ze bij iemand in de schuur opgesloten zit.
Ik ga vanmiddag briefjes ophangen met haar foto en mensen daarop vragen in hun schuur te kijken.
Maar ik vraag me af, hoe lang kan een katje zonder drinken en eten als ze opgesloten zit in een schuur?
Onze kat is een paar jaar geleden eens 6 dagen weggeweest. Geen idee waar ze is geweest,
maar ze zag er niet heel uitgehongerd uit.
We hadden de hoop al opgegeven en opeens stond ze doodleuk weer voor de deur.
Is de kat gechipt? Dan kun je ook kijken op amivedi. Mss ook wel zonder chip trouwens :think:
ik zal je ons verhaal van vermiste poes maar niet vertellen, slechte afloop.
Een kat red zich meestal wel…ze vinden altijd wel iets te eten of te drinken. Heb je een poes of kater? Katers zijn vaker wat langer van huis, tenminste die van mij wel. Maar 1 van mijn poezen die kwam ook een tijdje niet thuis, gingen overal rond vragen en wat denken jullie??
Oude mensen bij ons in de buurt gaven de katten biefstuk en slagroom, hahaha dan kwam ik ook niet meer thuis eten :mrgreen:
Amivide kan geloof ik ook zonder chip.
Succes ermee! Hopelijk vind je de kat snel terug
Het is een poes en ze is inderdaad gechipt. heb dr al als vermist opgegeven bij Daisyweb.
Als Merijn straks uit school is, gaan we briefjes ophangen… hopelijk helpt het…
Haar zusje is in dewinter van 2004 al eens 6 weken vermist geweest, werd ineens gebeld door de manege op ongveer 1kmvan ons vandaan dat ze gevonden was… zwaar ondervoed en onderkoeld. Wonderen zijn de wereld dus niet uit…
Maar als ze inderdaad in een schuur zit opgesloten en ze zit zonder eten en drinken. Hoe lang kan ze het dan uithouden?
Hallo,
Heb je je kat al als vermist opgegeven bij Amivedi? Mijn kat is vorig jaar 3!weken weggeweest.Via Amivedi weten we dat hij minstens 2 weken in een boom heeft gezeten.
Wat ik gedaan heb: Gemeente bellen of ze een poes gevonden hadden in de berm.
Dierenasiel bellen, dierenambulance bellen, briefjes in alle plaatselijke supermarkten hangen.
Op de site van Amivedi staan ook gevonden huisdieren, daar kun je ook op kijken, en een tip zelfs een dorp verder zou ze nog kunnen zijn.
De onwetendheid is echt zo verschrikkelijk…ik hoop dat ze terugkomt!
Is ze gechipt?
Hou je ons op de hoogte?
Groetjes en suc6! :thumbup:
Chantal
Wij zijn onze poes 3 jaar geleden ook kwijt geweest. Ze is nooit ver weg dus we vermoedden ook dat ze in een schuur opgesloten zat (was mooi weer). Ze was sinds zondagmiddag weg. Maandagavond in alle brievenbussen in de buurt een briefje gedaan met de vraag of ze eens in de schuur konden kijken en waarempel zat ze dinsdagmorgen weer voor de deur! Ze had niet eens extreem veel honger weet ik nog…Maar dat ze in een schuur zat is wel zeker!
Hoi,
Of ze zit dus bij iemand binnen die op vakantie is, dat kan dan heel lang duren eer ze weer terug komt :?
De kat van de buren heeft , ik geloof nu 3 jaar geleden bij mensen opgesloten gezeten in huis, en die mensen waren op vakantie, die mensen schrokken zich rot toen ze thuiskwamen, alles was verampeneerd, gordijnen kapot, vloerdedekking onder gezeken en gescheten, overal aan gekrabbeld :? die mensen waren dus niet blij, wat ik me heel goed voor kan stellen .
die kat is dus daar naar binnen gewandeld en die mensen hebben hem niet gezien, (misschien net voor ze weg gingen ?) dat hij naar binnen is gegaan.
mijn buuf dacht er toen met een bosje bloemen vanaf te komen :shock:
maar nu wist ze van wie die kat was, maar stel dat die kat gewoon je huis weer uitschiet weet je dus niet van wie die kat is en draai jezelf op voor alle kosten :thumbdown:
Maar goed, ik hoop inderdaad dast hij nergens binnen vast zit en hij gewoon zonder mankementen binnen komt lopen :hug:
Ik heb geen idee hoe lang een kat zonder eten/drinken kan.
Bel anders de dierenarts eens.
Denk sowieso dat ze langer zonder eten kunnen dan zonder water.
Ik hoop echt dat ze snel weer aan je deur staat! :hug:
De briefjes met foto hangen aan debomen en lantaarnpalen.