Nog 8 dagen en dan komt mijn vader uit spanje,dan zie ik hem eindelijk weer na 3 jaar :dance: :dance: En hij word voor de 1ste keer OPA :dance: :dance:
Ik ga dus lekker aftellen !!!
Leuk hoor. Dat is ook wel heel lang om je vader niet te zien!
Gaan we hier verder met aftellen Julia :-*
Tjee wat lang om je vader niet te zien!
Nog maar 8 daagjes!! :dance: Leuk meid!!! :-*
Geniet er maar van! :thumbup:
:mrgreen:
:eh: Ga je vreemd :lol:
@renzosmam wrote:
:eh: Ga je vreemd :lol:
nee hoor lieverd,ik blijf trouw met jou mee aftellen tot en met donderdag,maar aangezien we nu een andere datum hebben, ga ik hier ook verder , vind je toch niet erg he???

leentje: ja meestal als hij in nederland is,dan blijft ie wel een maand of 2 meestal :dance: :dance:
nee hoor :-*
Ik tel verder mee in Egypte goed
is goed en veel foto’s maken he??? :mrgreen:
Wat heerlijk Juul… en eerste keer opa worden is ook al zo speciaal… wat een genot in deze spannende tijd lekker je pa bij je hebben… 3 jaar is veel te lang Nog effe… AFTELLUHHH…
Wat leuk dat je pa komt :dance: :dance:
NOG 7 DAGEN !!! 8) 8)
wat leuk dat je vader komt :dance:
geniet er lekker van
Ik weet hoe het is om ouders in het buitenland te hebben maar om eerlijk te zijn zou ik het nog geen jaar zonder volhouden :oops: … Wij gaan dan ook 3-4x per jaar naar Oostenrijk(gewoon met de auto) en mijn ouders komen ook wel eens naar Belgie(waar mijn moeder oorspronkelijk vandaan komt) en dan is het voor mij een makkie om ze te zien :mrgreen:
Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen is: :thumbup: :dance: :thumbup: :inlove: :mrgreen: :dance: :inlove: :thumbup: MAAK ER EEN FEESTJE VAN! :thumbup: :dance: :thumbup: :inlove: :mrgreen: :dance:
:inlove: :thumbup:
Juul, wat leuk dat je vader komt, zeker nu voor jou ook het einde in zicht komt van de zwangerschap.
NOG 6 DAGEN !!! :dance: :dance:
heerlijk meis!!! Hoe lang blijft je vader??
lekker aftellen zeg :dance: :dance:
Ik wens je alvast een fijne tijd… nog éven!! :mrgreen: