Nog 3FM luisteraars?

Ik was vanochtend in de uitzending bij Giel. 8)

Ik ging manlief zijn Gameboy (jeugdsentiment) met een hamer kapotslaan in ruil voor een nieuwe Playstation Vita.

Ik ben helemáál geen gamer, maar Robin heeft een PSP. Deze kunnen we nu mooi verruilen voor het nieuwste model.

En het was inclusief een geile goedemorgen… :lol: :lol:

:thumbup: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: Helaas niet gehoord…

oeh das een ouwetje.

De 1e gameboy die ik ken… mijn broertje had hem ook.

Maar eh… moet je dan foto of filmbewijs sturen naar de studio of niet? Of geloven ze je op je geile goeiemorgen :mrgreen: .

Nee, moest wel bewijs sturen inderdaad.

Op Giel Beelen zijn twitteraccount is er een stukje over te lezen, inclusief de foto.

Het was een net uit bed goedemorgen, en behoorlijk Brabants ook: Goeiemoreguh! :mrgreen:

OH dat heb ik gemist :lol: meestal luister ik wel rond die tijd. leuk om te zien die game boy ligt hier ook nog en Y.eline speelt er af en toe nog mee :wink:

ik heb het gehoord vanmorgen…grappig zeg!!!

@mamaMarije wrote:

oeh das een ouwetje.

De 1e gameboy die ik ken… mijn broertje had hem ook.

Hij had dat ding al voor wij elkaar kenden, zo'n 12,5 jaar geleden. :wink:
En zelfs toen deed hij er al niets meer mee.

En wat vindt manlief ervan :lol: .

Wel erg leuk!

Hij vond het geen probleem (al moesten we wel een beetje doen alsof dat zo was), zo’n nieuw apparaat maakt natuurlijk veel goed.

Werd net een half uur geleden nog gebeld om mijn gegevens nogmaals te checken en toen vroeg ze nog of het nog was goedgekomen met mijn man. :mrgreen:

owww leuk! ik luister het erg vaak maar net nu niet… :frowning:

Oh leuk anneke, en een mooie nieuwe gadget erbij!

Ik zal eens terugluisteren.

tijdens serious request heb ik ook een goeiemorgen gedaan, maar dat was omdat M.ilou begin de dag met een dansje mocht zingen (was vorig jaar natuurlijk, dit jaar was hij niet in het glazen huis)

leuk programma, staat hier bijna nooit op helaas als manlief thuis is, die heeft liever muziek ipv talkradio

Auwwww dat doet pijn…dat zou het hier in elk geval wel doen.

De gameboy, de NES en de SNES zijn hier favoriet en zouden NOOIT gesloopt worden voor een nieuwe spelcomputer.

Maar wel leuk als je er niet heel veel waard emeer aan hecht en er dan zo’n hypermodern ding voor terug krijgt :thumbup:

Goed geregeld hoor :mrgreen:

Heb deze trouwens niet gehoord maar een eerdere van een paar weken geleden wel, die gooide hem uit het raam of zo :mrgreen:

Kan je terug luisteren?