NOD oktober 2009 (lijstje op pag 1)

Aaaahhh!! Jannigje!! Zitten we samen in de spanning!!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:shifty:

rozig slijm kan ook van de innesteling zijn… :dance:

@Noor82 wrote:

Aaaahhh!! Jannigje!! Zitten we samen in de spanning!!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:shifty:

rozig slijm kan ook van de innesteling zijn… :dance:
al ben ik er deze maand niet echt mee bezig geweest. Ik ben namelijk 2 weken ziek geweest :shifty:

:pray: :pray: :pray:

ow jannigje spannend :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:thumbup: pjes hier

:pray: :pray: :pray: :pray:

Oh my god!!! Heb net getest…veel te vroeg!! (ben misselijk)

Maar…er verschijnt een tweede streepje!!! :shock:

Snap er niks van!!!

Je kan 12 dagen voor je NOD toch niet al positief testen?!!!

Of was mijn laatste menstruatie al geen echte menstruatie meer??

Wat nu??? :shock: :shock:

hoi bente, misschien binnenkort nog eens testen met een ander merk? 12 dagen is inderdaad wel erg vroeg… maybe ben je al wel langer zwanger dan je denkt…

heb je een foto van de test?

Groetjes

Maar ff meer testen dan…

@ Bente

gefeliciteerd

Nou inmiddels vier testen gedaan en ze zeggen allemaal heel duidelijk dat ik zwanger ben!!

Heb net een verloskundige gebeld en voorgelegd wat de situatie is.

Het lijkt haar stug dat ik zo vroeg positief test, dus zij vermoed ook dat ik al verder ben.

Vier hele duidelijke positieve testen zeggen voldoende zei ze!!!

Dus we houden mijn laatste NOD op 3 september wat inhoudt dat ik nu 5 weken zwanger ben!!

Meteen een afspraak gemaakt voor 2 november!

nou Bente!

Gefeliciteerd dan maar:D:D

liefs

:dance: GEFELICITEERD!! :dance:

bente gefeliciteerd :thumbup:

Wat een leuk topic is dit, ik zie het nu pas :mrgreen:

Bente :dance: :dance:

Hmmzz… Ik voel me toch wel raar… Heel moe (anders dan de afgelopen weken), 's nachts wat ongikrampjes, beetje half misselijk. Eet alleen droge boterhammen, aan beleg kan ik niet denken. Nadenken gaat sowieso niet meer zo goed… Voel me gewoon zwanger!

Heb zo’n Matcare Ultra liggen en daarmee zou ik kunnen testen.

Maar… ik heb een vaginale schimmelinfectie en een Canestenkuur van 3 ‘eitjes’ waarmee ik gisteren mee ben begonnen en vanochtend dus rommel bij het plassen. Morgen dus maar eens kijken of ik wat urine op kan vangen zonder klonters erin en die test doen. (Getsie, wat een verhaal!) Maar ben ook zo bang dat ik mezelf alleen maar gek zit te maken… :oops: Misschien moet ik ook maar wachten met testen tot dinsdag ofzo. Of donderdag (=NOD)…

Gisteren was ik bij een van mijn beste vriendinnen en die is nu 8 weken zwanger… Ik moest er helemaal van huilen… Vind het wel heel leuk voor haar, maar IK WAS EERDER!! :frowning:

Pffff, word gek van mezelf… :wall:

een van mijn beste vriendinnen en die is nu 8 weken zwanger... Ik moest er helemaal van huilen..
Ik ken het :hug:
schoonzusje nu 14 weken en de ander belde woensdag (zal wel net 4/5 weken zijn)
ik heb ook zo zitten janken, waarom zij wel en wij niet :cry:

Bente: GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance:

Noor82: herken je jaloerse gevoel wel hoor. Heb ik ook last van af en toe :roll: Spannend meis…nog even geduld hebben

@ Noor

:hug: :hug: :hug:

:pray: :pray: :pray:

@ schaap

:hug: :hug: :hug:

Ik verlies al vier dagen bloed… :frowning:

Zal toch niet weer…

@Bente wrote:

Ik verlies al vier dagen bloed… :frowning:

Zal toch niet weer…
4 dagen bloed?? :shock: ik hoop dat het goed blijft gaan :pray: :pray: :pray: :-

niet negatief bedoeld maar je had gister toch pas positeif getest??? waarom test je dan als je al bloed hebt??

Ik snap het gewoon ff niet… :shifty: :shifty:

Neem het me niet kwalijk aub :-