NOD oktober 2009 (lijstje op pag 1)

Voel mijn eisprong op dit moment!

Vanavond maar even klussen! :wink:

Toi Toi Toi :inlove:

mag ik me hier ook bijvoegen:

mijn NOD is 26 oktober

@knollie1 wrote:

mag ik me hier ook bijvoegen:

mijn NOD is 26 oktober

Gezellie kunnen we samen in spanning zitten de 26e :wink:

Alle NOD’s zijn weer bijgewerkt!

@ chelleke idd gezellig en spannend tegelijk.

het kan ook zijn dat het ietsje eerder is.

want ik heb tijdens mn menstruatie eerst zondags heel iets rode afscheiding verloren en dinsdag had ik echt een bloeding, weet dus niet goed welke dag ik moet aanhouden.

ah oke maakt niet uit :wink:

Hi allemaal!

Hier nog steeds ongesteld (16 dagen!), maar vanmorgen voor het eerst weer een normale lage temp, dus wie weet een voorbode dat het einde er aan zit te komen. Gelukkig geen klachten erbij!

Ben wel dinsdag nd huisarts geweest. temp curves mee etc, en die begon er zelf over dat ik maar eens langs moest bij de gyn. En wat betreft de menstruatie kunnen ze nu weinig. Ja, ze kunnen met hormonen wat doen om de boel te stoppen maar dat leek haar en mij nu even geen goed plan. Vriend heeft inmiddels potje al opgehaald en na onze vakantie gaan we aan de slag daarmee, en 23 november kunnen we langs bij de gyn…ik ben benieuwd!

Liefs, zeilertje

:hug: :hug: :hug: :hug:

@zeilertje76 wrote:

Hi allemaal!

Hier nog steeds ongesteld (16 dagen!), maar vanmorgen voor het eerst weer een normale lage temp, dus wie weet een voorbode dat het einde er aan zit te komen. Gelukkig geen klachten erbij!

Ben wel dinsdag nd huisarts geweest. temp curves mee etc, en die begon er zelf over dat ik maar eens langs moest bij de gyn. En wat betreft de menstruatie kunnen ze nu weinig. Ja, ze kunnen met hormonen wat doen om de boel te stoppen maar dat leek haar en mij nu even geen goed plan. Vriend heeft inmiddels potje al opgehaald en na onze vakantie gaan we aan de slag daarmee, en 23 november kunnen we langs bij de gyn…ik ben benieuwd!

Liefs, zeilertje

:hug: :hug:

@zeilertje76 wrote:

Hi allemaal!

Liefs, zeilertje

Wat vervelend zeilertje.

Dat is toch wel erg lang.

wordt het ook niet minder??

:hug: :hug:

vandaag elastiekachtige afscheiding, maar mijn eisprong duurt volgens de berekening nog 6 dgn.

@knollie1 wrote:

vandaag elastiekachtige afscheiding, maar mijn eisprong duurt volgens de berekening nog 6 dgn.

Dat had ik vorige week ook alleen aan mijn temp gezien toch geen ei.

Nou de vruchtbare daagjes zijn weer over, goed ons best gedaan!!! :wink:

Nu maar weer op het wachtbankje!!

Spannend :pray: :pray:

Vandaag de 12e dag van mijn 24 dagen durende cyclus en ik heb wat lichtroze bloedverlies…

Ik heb dat nooit, tenzij…

:pray:

Maarja, misschien is het wel mijn eisprong met een beetje licht bloedverlies…

Maar dat is raar, want ik dacht die van de week al heel duidelijk te hebben gevoeld.

Snap er niks meer van!!

@Bente wrote:

Vandaag de 12e dag van mijn 24 dagen durende cyclus en ik heb wat lichtroze bloedverlies…

Ik heb dat nooit, tenzij…

:pray:

Maarja, misschien is het wel mijn eisprong met een beetje licht bloedverlies…

Maar dat is raar, want ik dacht die van de week al heel duidelijk te hebben gevoeld.

Snap er niks meer van!!

Dat heb ik vorige maand ook gehad. Ik dacht mijn eisprong al gehad te hebben, maar kreeg ook een beetje rozige afscheiding. Schijnt toch wel van je eisprong te zijn. :think:

Aan de slag dus! :mrgreen:

Hi!

Bente, dat wordt nog meer klussen!

Hier lijkt het eindelijk weg te ebben…ben benieuwd!

Gisteren had ik ineens een stekende pijn linksonder in mijn buik. Het voelde een beetje als bandenpijn. Nu dacht ik: zou dat een innesteling kunnen zijn!?!?! :pray:

@Noor82 wrote:

Gisteren had ik ineens een stekende pijn linksonder in mijn buik. Het voelde een beetje als bandenpijn. Nu dacht ik: zou dat een innesteling kunnen zijn!?!?! :pray:

breek even in*

lijkt net of je mijn klachten omschrijft :think: :shifty: :roll:

Ik heb er alleen een beetje roze slijmverlies bij gehad gister :oops:

Ben ook beniewd wat dat is :shifty:

breek weer uit*