NOD lijst: wie doet er nog mee?

Hoi allemaal,

Vanochtend weer 36,7 graden. Zit op mijn 30e dag, ben nog niet ongi, maar mijn eisprong is waarschijnlijk op de 19e dag geweest.

Mijn ongi is dan denk ik ook later, ik ga er vanuit dat a.s. donderdag mijn NOD is. Ik ga daarna ook pas testen.

Maar mijn lichaam heeft me al goed voor de gek gehouden, dat ik dacht zou ik nnu zwanger zijn. Op het moment dat ik dacht zwanger te zijn, en mijn ongi even een paar dagen later was, werd ik toch ongi.

Ook de kwaaltjes zijn echt wat ik voel, maar toch moet het wat anders dan zijn.

Ik weet het soms echt niet meer.

Ben vandaag jarig, en ik hoop dat ik zwanger ben, dat zou een mooi kerstcadeau zijn.

Voel nu nog een borrelende of bewegende buik, net onder de navel.

Herkenbaar???

Gespannen borsten en af en toe vlagen van misselijkheid.

Voor de rest merk ik weinig.

Ik ben 15 november 2006 pas begonnen met tempen, om mijn eisprong beter te kunnen bepalen en meer te weten komen wat er met mijn lichaam gebeurt.

De dag dat ik ongi word, ben ik zo diep teleurgesteld, dan ben ik echt down de hele dag.

Ik ben in de 16e ronde, en als ik in januari nog niet zwanger ben, mogen we terug naar de gyn. We hebben het dan een half jaar nog zelf geprobeerd nadat we in februari 2006 vruchtbaarheidsonderzoeken hebben gehad.

Ben benieuwd hoe dat dan verder gaat. Zullen ze weer alle onderzoeken gaan herhalen??? Of zouden ze meteen verder gaan met eileideronderzoek of kijkoperatie???

Alle onderzoeken die we nu gehad hebben waren goed.

Sperma goed, samenlevingstest goed, eisprong goed, progesteron goed, na 2 mk’s chromosoomonderzoek gehad, ook goed.

Kijkoperatie wilde ze nog mee wachten, omdat ik 2 keer zwanger ben geweest, maar allebei een heel vroege mk was.

Ik denk dat er problemen zijn bij de innesteling, althans mijn gedachten hierover.

Herkennen jullie dit?

Groetjes Wilma

Hoi allemaal,

Ik ben helaas vannacht ongi geworden. 6 december dus. 31 dagen.

Mijn temp. gezakt naar 35,7, was gisteren en eergisteren nog 36,7.

Ik ga wel vanaf morgenochtend rectaal tempen, misschien dat ik dan een stabielere temp.curve heb.

Ben teleurgesteld, baal er gigantisch van. Elke maand weer die spanningen op dat wachten, duurt zo lang, en dan toch weer niks.

Het is zo frustrerend, begin de hoop alweer te verliezen.

Ik ben gisteren 32 jaar geworden, heb nog geen kids, en ik wil zo graag beginnen met een eerste kindje. Ik zou er graag 2 willen, maar ja, dat beslist moeder natuur. Maar ik zou al blij zijn als eentje zou lukken.

Het lijkt wel of andere vrouwen zo snel zwanger zijn. Bij hen lukt het allemaal wel op een redelijke tijd.

Niemand weet hiervan, alleen wij tweetjes, ik schaam me er een beetje voor om het aan anderen te vertellen.

We wachten nu maar weer af tot we in januari kunnen bellen voor een nieuwe afspraak bij de gyn. Ik heb het idee dat ik misschien geen eisprong heb, of geen goede eisprong of zo. Ik weet niet wat het is, maar heb ik idee dat er iets niet goed kan innestelen door een of andere reden.

Groetjes Wilma

Hoi hoi,

Temp. vanochtend gestegen naar 36,7, was gisteren op mijn 1e ongidag 35,7, de 2 dagen daarvoor 36,7.

Ben wel vanochtend begonnen met rectaal tempen. Is wat stabieler heb ik begrepen.

Mijn volgende NOD is 6 januari. Willen jullie mij erbij zetten??

Het is fijn op dit forum om ervaringen uit te wisselen en gewoon af en toe je heil te zoeken.

Groetjes Wilma