Ja ik werk ook in het onderwijs, met deze week meegerekend heb ik nog 3 weken vakantie! En hubbie heeft vanaf deze week ook vakantie.
ik ben in de vakantie dus nog wel ongi geworden na 48 dagen dus nieuwe periode wanneer ik meer ongi moet worden ik zou het niet weten
lief syts
Hallo allemaal nou ben weer terug van vakantie kids zijn weer naar school wou even zeggen dat ik nog geen NOD dag neer kan zetten heb weer een vroege miskraam gehad dus moet even afwachten wanneer het zich weer gaat melden
gr janet
janet, jeemig wat vervelend zeg. Poeh dat is niet leuk . Jij en je hubbie heel veel sterkte! :-*
liefs syts
Janet, wat vervelend voor jullie zeg
Sterkte ermee meid!
Er is hier al een poos niet geschreven zie ik.
Ikzelf zit de laatste tijd te twijfelen.
Ik schrijf mee bij zwanger worden en de pilstoppers aug2005. ( ik ben natuurlijk al vanaf 2002 bezigen das al een poos.
Eigenlijk is deze hoofttopic ( noem je het zo?) toepasselijker want ik ben immers al langer bezig.
Maar in de subtopics kan ik niet echt mee typen, ik zit niet in de mmm en volg geen traject voor ivf of iui oid.
Maar zo langzamerhand hoort dit hoofdtopic wel meer bij mij vindt ik zelf zo voelen.
Klinkt eigenlijk wel gekmisschien hoor. En in de topics zwanger worden en de pilstoppers aug 2005 is zeker niks mee, maar bij de pilstoppers zijn al weer zo veel zwanger en ik krijg er steeds meer jaloeziegevoelens bij.
Ik heb af en toe het gevoel zo van owwww er gaan er weer zoveel voor mij een topicje verder zeg maar ( ik voel me schuldig dat ik het typ eig :oops: )
dat ik somstwijfel van moet ik daar wel typen? K weet niet hoor hihi.
Maar goed ik lees hier gewoon zo af en toe wel mee alleen zit ik zelf dus nergens bij en kan geen ervaring delen voor jullie.
Nou ik weet ook moeilijk uit te leggen weer wat ik bedoel eigenlijk ,
ehh bianca, mag ik hierbij aansluiten. Ik voel me aan de ene kant bij ‘zwanger worden’ horen, maar aan de andere kant niet, omdat ik al langer bezig ben (juni 2004). Ik zit half in de MMM. Ze willen volgend jaar maart pas verder gaan kijken, omdat dat een jaar na de BBZ is.
Erg dubbele gevoelens dus :think:
liefs suzanne26
halo suzanne he he een "lot"genoot, ik vind het geen fijn woord maar wel een mooie gedachte anderszijds dat er iemand die is die het snapt ms.
Ik ben wel vanaf 2002 bezig maar zit niet in de medische molen, dit omdat ze dat vaak doen op het moment dat zwanger worden niet lukt of moeilijk is, ik kan wel zwanger worden het is me immers 2 x gelukt ( wel heel moeilijk hoor) maar is het helaas ook misgegaan.
Leuk als we zo es kunnen kleppen hoor, succes voor jou in maart als je verder kunt met je grootste wenst te vervullen, of althans poogt om te vervullen want zekerheid is er niet he? helaas, maar ik wens je alle geluk iig.
liefs bianca.
lieve Bianca,
Jij zit helemaal niet in de MMM???
Mag ik vragen of jullie dan helemaal geen onderzoeken hebben gehad, bv sperma onderzoek of inwendig onderzoek van jou?
Bij ons is het in 1,5 jaar 2 keer gelukt, waarvan zij 1 keer weten :oops:
Wij gaan dan ook niet gelijk allerlei “rare” stappen ondernemen, maar ik wil gewoon het een en ander uitsluiten.
Wanneer is jouw NOD? Mijne 4 januari. (vandaag ws eisprong gehad)
liefs suzanne
hoi suzanne,
Ik moet op mijn verjaardag mijn nod hebben 8 januarie
nee we zitten niet in de mmm, want toen we dat wouden bleek ik dus een week later de miskraam te hebben ( niet wetende dat ik zwanger was)
en toen had hij zoiets van je kunt dus zwanger worden, en hebben we de afspraken bij de gyn wb zwanger worden afgezegt enz,
toen werd ik weer vrij snel zwanger en dus ja das niet het probleem.
Maar ik heb nogal wat lichamelijke problemen gehad nav mijn 2 miskram/mised abortion en ben nu aan de b12 injecties, omdat ik toch veel vragen heb mag ik morgen naar de gyn, maar dus totaalniet om de problemen wb zwanger worden en zijn geweest enzo ,
maar eerlijk gezegt ( en zeker met alle respect voor de lieverds die wel in de mmm zitten) willen andre en ik er op dit moment nog niks van weten hoor.
We zien wel waar het schip strand,
Dus jij de 4e januarie je nod joh , spannen hoor,
succes, en tot lees en schrijfs( typs)
Goh spannend voor jullie allebei dan, al rode duiveltjes gezien?
Maar tuurlijk mogen jullie hier mee praten, volgens mij is het hier gewoon voor als je niet gelijk zwanger raakt, en of je dan wel of niet de MMM in gegaan bent, dat maakt niet uit. Allebei van harte welkom hier!
Ik ben vandaag ongi geworden, dus moet ik over 2 dagen met Clomid gaan slikken.
Succes!
ik ben ongi gewotrden 2 bijna 3 dgn overtijd maar goed weer verder.
Hoe staat het er nu bij jullie bij? Ik ben sinds 3 dagen weer Clomid aan het slikken, dus we wachten weer op de volgende ronde.
ik was vor 2 week terug 5 dgn overtijd, ik mocht ivm medicijngebruik niet zwanger raken toch hoopte ik er op, helaas was het alleen overtijd zijn en was ik niet zwanger, aan de andere kant gelukkig natuurlijk,ook deze maand mag ik niet zwanger raken, m de zelfde reden : ziek en medicijnen, maar goed ms volgende maand wel weer
Goh, wat vervelend bianca! Veel beterschap en sterkte ermee.
Ik begin zondag weer met clomid. En ik ben het eigenlijk wel een beetje zat als ik eerlijk ben.
Ja dat geloof ik best.
Ik moet ongeveer vrijdag mijn NOD hebben, en dan op dag 5 ook weer Clomitten.
Sterkte ermee. Heb jij veel bijverschijnselen?
Hoi,
ik had gisteren mn NOD
en: So far so good!
hee hallo
ik heb me net weer aangemeld, omdat mijn man en ik voor een 2e kindje gaan.
ik heb een dochtertje van 10 maanden en ben nu 2 maanden bezig voor een 2e.
ik heb alleen waarschijnlijk weer het zelfde als bij de vorige ben nu 2 en een halve week over tijd en ben volgens de testen nog niet zwanger.
bij me dochter kreeg ik met 3 maanden over tijd medicijnen om me ongesteld te maken alleen daardoor werd ik juist zwanger.
Hoi,
Ik wilde jullie graag mijn temp. laten zien vanaf 15 november. Kunnen jullie hierin een eisprong herkennen??? Het wisselt heel erg.
6-11 was de 1e dag van mijn menstruatie. Ik ben pas op 15-11 gaan tempen. de 10e dag van mijn cyclus.
Hier de temperaturen tot vandaag:
15-11 (dag 10 ) : 34,0
16-11 ( dag 11 ): 35,3
17-11 ( dag 12 ): 35,0
18-11 ( dag 13) : 35,7
19-11 ( dag 14) : 35,4
20-11 ( dag 15) : 36,0
21-11 ( dag 16) : 36,3
22-11 ( dag 17) : 35,6
23-11 ( dag 1 : 36,1
24-11 ( dag 19) : 36,9
25-11 ( dag 20) : 36,2
26-11 ( dag 21) : 36,5
27-11 ( dag 22) : 36,4
28-11 ( dag 23) : 36,6
29-11 ( dag 24) : 37,0
30-11 ( dag 25) : 36,3
1-12 ( dag 26) : 35,9
2-12 ( dag 27) : 36,5
3-12 ( dag 2 : 36,3
4-12 ( dag 29) : 36,7
Mijn NOD verwacht ik tussen de 28e en 31e dag!!!
Ben nog niet ongi, mijn temp is wat hoger dan 3 dagen geleden. Heb soms wat last van mijn buik, opstoten, boeren, gapen, en sinds vanmorgen flink last van mijn borsten. Met BH gaat het wel weer.
Kunnen jullie hier een eisprong uit opmaken, of zien of ik zwanger kan zijn???
Ik vind het erg verwarrend en wisselend, maar hoop dat iemand van jullie wat meer kijk er op heeft of al langer tempt.
Ik heb er gisteravond met mijn partner naar gekeken. Hij meent een latere eisprong op te merken, maar het lijkt wel of ik er 2 heb gehad??? Erg onwaarschijnlijk, toch???
Groetjes Wilma