NOD-lijst DEEL 6,we blijven volhouden, uiteindelijk lukt het

Ow,ik ga uit van innesteling toen ik die bloedverlies had en dus is dit nog steeds de 7de ronde…ik ga het even aanpassen!

knuffies!

spannend hé :mrgreen: succes zeg ! Ms morgen nog maals testen ?

Wat ik nu heb is:Moe moe moe,chagie (alle 2 sinds de innesteling) en nu die krampen woohoo!

Ik zou wel willen,maar ik wacht het maandag wel af…Met een bloedtest krijg ik tehoren hoeveel hcg ik dan in mijn bloed heb…Ik heb eerder gedacht dat ik zwanger was maar ik las de teststreep op en waar je posi lijn moet komen zit ja ook een mini lijn En daardoor dacht ik “ik ben zwanger!” ik wil eigenlijk dat niet meer als ik bv niet zwanger mocht zijn…

Knuffies allemaal!

Hier vandaag zoals verwacht ongi geworden…

wééral 28 dagen cyclus…

ff lijstje aangepast

Lunastar, jammer meis :hug:

Puzzcat24, spannend bij jou! Duim voor je meis!!

Liefs,

Hoop

@ hoop wat lees ik nu :shock: Je bent zwanger :smiley: Super gefeliciteerd…ik ben echt heel blij voor je, na zo veel spannende jaren en verdrietige momenten. Geniet er van hoop!!

x Bieb

Hey Bieb!

Dank je wel!

En hoe is het met jou? 5 dagen overtijd zie ik!!??

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

Liefs,

Hoop

puzzcat hoe is het nu met jouw???

Hoi allemaal,

Ik geef mijn NOD door. Ben 15 juli 2007 ongesteld geworden.

Mijn NOD is dus 15 augustus 2007.

Was sinds 28 maart 2007 niet meer ongi geweest.

17 september as. krijg ik onderzoeken naar de oorzaak van de miskramen. Heb 10 mei 2007 de 3e mk gehad.

Ik hoop dat ze iets vinden waardoor ik geholpen kan worden, en als ze niets vinden, dan kunnen we dingen uitsluiten in elk geval en is het misschien domme pech…alleen geloof ik niet meer in dit laatste…

Geestelijk leid ik hier heel erg onder, had het niet gedacht dat dit zoveel impact had in mijn leven. Maar op mijn werk is het heel merkbaar dat het laatste 1,5 jaar niet zo goed gaat. IK maak fouten, trek me terug, ben afstandelijk, en inderdaad het lijkt soms alsof ik droom, ik kan me echt moeilijk contentreren op iets dat ik aan het doen ben. Mijn aandacht wordt vaak afgeleidt door andere gedachten die ik niet zomaar opzij kan zetten. Die zijn er gewoon, en die zitten in mijn hoofd, en ik krijg ze er ook niet uit.

Nu ik weet dat dit zoveel inpact heeft op mijn werk, moet ik nu heel alert zijn en dubbel controleren. Ik moet heel goed opletten dat ik dingen goed doe.

We zijn 15 juni 2007 pas getrouwd, 6,5 week nu. ( Lang he, hihi )

Maar mijn man moet mij vaak troosten, en vindt het zelf ook heel erg, maar hij kan er beter mee overweg dan ik.

Bij mijn man voel ik me thuis en begrepen en veilig, en kan ik me laten gaan. Maar ik kan behoorlijk zeuren tegen hem en ik heb regelmatig huilbuien, of ik ben heel snel emotioneel.

Dus onze kinderwens heeft toch heel veel impact op mijn leven, zowel prive als op mijn werk.

Weet iemand hoe ik hier mee om moet gaan, of heeft er iemand raad voor mij??? Moet ik iets ondernemen??? Waar kan ik terecht voor hulp??

Groetjes Wilma32

Hoi Wilma,

Heel veel sterkte met alles!

De enige tip die ik je kan geven is dat je misschien kan gaan praten met een deskundige, een vertrouwenspersoon! Misschien kun je je verhaal dan kwijt en kun je het allemaal beter een plaatsje geven!

Nogmaals stekte!

:hug:

Liefs,

Hoop

hoi dames

wilma spijtig dat je dus ongi bent geworden… en ik begrijp je wel dat het moeilijk wordt en dat je gaat “hopen” dat er misschien toch iets scheelt aan één van jullie beiden… met de gedachte dan kunnen we verder geholpen worden… en de kinderwens kan inderdaad héél hard je leven bepalen… maar je leert na verloop van tijd het toch in je leven in te passen… soms overheerst het nog…

dikke knuffel voor je meid… en je staat terug in lijstje

liefs lunastar

Wilma, sterkte!!!

Mijn NOD is 2 september.

ik zal je erbij zetten woeshi

hoe gaat het met de andere dames???

liefs lunastar :inlove:

Hallo,

Ik ben al een tijdje aan het meelezen op dit forum en dacht laat ik me nog ook maar gaan melden bij het zwanger worden.

Zal me eerst ffies kort voorstellen.

ik ben petra en ben 27 jaar. Heb een dochter hayley die 16 maanden is. Wij willen heel graag een 2e. Echter ik heb hele ernstige endometriose en ben daar 6 maart voor het laatst aan geopereerd. Heb toen een grote buik ok gehad. Daarnaast is zwanger zijn voor ons niet helemaal gezond. Mijn dochter is met 26 weken geboren doordat ik spontaan weeen kreeg. Vanwege mijn ernstige buikklachten heeft een zwangerschap de nodige risico’s voor mij.

We zitten nu in onze 2e poging. mijn vorige cyclus heeft 31 dagen geduurd dus ga er vanuit dat hij nu ook weer wat langer duurt.

Mijn NOD is dus 31 augustus. Wij zijn dan net met vakantie dus hoop dat hij deze keer voor de komende 9 maanden lekker wegblijft.

welkom Petra1980… leeftijdgenoot zie ik…

Wat een geschiedenis meid… toch hoop ik voor jullie dat het vlug raak mag zijn en dat de risico’s miniem gaan zijn…

toi toi toi :thumbup:

Hoop morgen je eerste echo… ik duim meid :thumbup:

Dag dames!

Ik zal me even voorstellen, Fluffie, 27 jaar. Ik woon al 4 jaar samen met mijn vriend waar ik al 7 jaar een relatie mee heb. We zijn de gelukkige eigenaren van 6 manratten, maar vonden het begin februari tijd om een kindje in elkaar te klussen! Mijn vriend heeft vast werk, ik werk momenteel op uitzendbasis na het behalen van mijn SPW diploma. Na 2 rondes ontpillen zijn we zonder anticonceptie verder gegaan. Vage klachten gehad, maar dit wordt nu wat minder. Al denk ik dat ik nu griep krijg, want heb al 3 dagen verhoging (37,7). Enfin, mijn NOD is 27 augustus (mijn broers verjaardag…)

Hiervoor schreef ik al wat op de gestopt met… forum, maar wilde graag ook met jullie kletsen. Heb heel wat afgelezen al en volgens mij zijn jullie heeeeeeeel gezellig!

tot kletze, Fluffie

welkom fluffie… het lijstje is bijgepast

Hoopp hoe was het bij de gyn???

Petra ik zie het nu pas meid… een dikke proficiat… en heb het lijstje aangepast

Hier zitten we op dag 17. Volgens mij heb ik mijn vruchtbare dagen al gehad. Hebben redelijk geklusd dus het zou raak kunnen zijn. Ga er maar niet vanuit want dan ben je zo teleurgesteld als het niet zo is.

We wachten weer af.

Hoe is het met de rest??

Hier gaat het goed meid

je moet blijven hopen… maar begrijp wel dat je niet teveel durft te hopen… ter eigen bescherming… ik zal héél hard duimen dat je het zwanger lijstje moogt aanvullen :thumbup:

Hier zijn de vruchtbare dagen ook geweest, althans volgens de schemaatjes, maar dat zal vast wel niet voor mij op gaan. Ik moet nog een weekje wachten en dan weet ik meer…

Su6 met wachten iedereen,

groetjes Fluffie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: