ik mag morgen naar de verloskundige ik vind het zo spannend… :lol:
@Hoop wrote:
Spannend Lady_G
Zeker spannend Hoop!
Ik ren constant heen en weer om te kijken of ik nou ongi ben ja of nee. Ben ook zo bang om voor de zoveelste keer teleurgesteld te worden.
Heb 2 mk’s gehad (2000 en 2005), nu weer opnieuw begonnen met een frisse start!
Oh heel veel succes hoor, hoop dat je niet ongi gaat worden!
Hoe is het nu???
spannend lady-G
Inge vandaag naar verloskundige… spannend… laat je iets weten…
Hoop hoe is het met jouw meid…
en met de andere dames???
Vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest om de planning van de I.U.I. te bespreken.
Ik moest er om 10.00 uur zijn, maar zoals meestal het geval is liep het een beetje uit en was ik om 10.30 uur aan de beurt.
Ik had verwacht dat ze wel zou kijken naar de wondjes en de hechtingen van de kijkoperatie maar helemaal niet. Ze vroeg alleen hoe het gegaan was, of het mee- of tegengevallen was en hoe het nu met me ging.
De rest van het bezoek is alleen maar besteed aan uitleg van de voglende stappen. De I.U.I.
Ik heb een Puregon Pen® meegekregen, een soort zoutoplossing en naaldjes om alvast op een spons of in een sinaasappel te proberen. Met de Puregon Pen® ga ik straks bij mezelf Puregon® inspuiten. Ook heb ik een CD-rom met prikinstructies gekregen, een folder en alvast een recept voor als we gaan beginnen.
We slaan één cyclus over (juli) voordat we beginnen omdat ze in het ziekenhuis 3 weken gesloten zijn voor dit soort dingen in verband met vakantie. Op cyclus dag 3 (augustus) ga ik dan beginnen met Puregon® dit moet ik spuiten tot ongeveer cyclusdag 9 of 10 en dan krijg ik in het ziekenhuis de Pregnyl® ingespoten (zie ook Ovulatie-inductie met FSH). Daarna moet er zaad ingeleverd worden bij het lab, dat zaad wordt daar opgewerkt en daarna bij mij ingebracht (zie ook I.U.I.). En dan is het afwachten…
Spannend allemaal weer, maar we hebben nu gelukkig deze cyclus en die van juli nog om kans te maken op een spontane zwangerschap.
Hoop ik ga duimen voor een spontane zwangerschap!
Hier alles nog rustig.
Petra
Hoop meid
het is een hele weg die ik al zonder resultaat spijtig genoeg heb afgelegd… MAAR ik hoop voor jullie dat het succes mag hebben… en jullie wondertje binnenkort bij jullie groeit…
:thumbup:
Pffff :evil: zijn gisteren gekomen. Baal als een stekker. Weten jullie vanaf wanneer ik mijn cyclus moet aanhouden? Is dat vanaf de bruine afscheiding (sorry) of vanaf ik echt rood vloei? Ben de draad een beetje kwijt.
Kus
Lady G
wat spijtig lady-G
mijn gyn zeii altijd dat je moest rekenen vanaf helderrood bloedverlies…
Als je in het lijstje wilt, mag je je nieuwe nod doorgeven…
Inge hoe was het bij de verloskundige???
Ik blijf duimen voor iedereen…
Hier denk ik weer vroege eisprong… maar weet het niet zeker… maar eigenlijk maakt het niks uit… we klussen gewoon zalig verder
Danja… nog 5 daagjes… het begint te korten meid…
Petra voor u komt het ook dichterbij hé…
spannend ik duim alvast :thumbup:
liefs lunastar :inlove:
Danja is al bevallen…
Even gezocht en gekwoot
@hedwich wrote:
07.27 sms van Danja
Geheel onverwacht is vannacht onze lieve dochter;
MADELEINE AURORA
geboren.
Ze weegt 3925 gram en is een kanjer !
Van het weekend mogen we naar huis.
Liefs Danja en Henri
oh… gemist dan, want normaal ging ze dat iemand laten melden… omdat ze 18de keizersnede zou krijgen… maar dan is ze spontaan bevallen
Danja proficiat met jullie meisje
ja klopt beetje onverwachts gebeurd hé
ik wistniet dat ze hier meeschreef,maar zag haar naam staan. Vandaar ik maar even meldde :mrgreen:
Hoe is het met jouw… want jij schreef hier vroeger toch ook regelmatig mee…
ja klopt , reageer nog steeds af en toe en lees eig standaard wel wat…
Met mij wel goed. Nogniet zwanger en inmiddels 1.5 na de laatste mislukte zwangerschap…
hebben 1 poging iui gehad die vroegtijdig is afgebroken door overstimulatie waardoor opname en operatie in het zkh plaatsvond.
Nu mochten we verder met iui maar door andré en ik erg ziek geweest zijn en door de meidicatie moeten we 3 maand wachten…
In oktober/november cycles gaan we weer naar het zkh toe, maar ik hoop dat ik dan eig zwanger ben :inlove:
het is soms allemaal zo zwaar hé meid…
Hier blijft het ook maar duren… dat ik echt niet meer durf de hopen…
Maar ik zal hopen voor jullie… dat het vlug mag lukken nu…
liefs lunastar :inlove:
nogmaals proficiat danja… jij mag het nieuwe lijstje openen
ik ben bij de verloskundige geweest was erg leuk alleen konde het hartje nog niet horen.
donderdag moet ik voor een echo om te kijken hoever ik ben
Danja is afgelopen woensdag bevallen van Madeleine, dus 11-7.
Groetjes,
Petra