NOD-lijst DEEL 6,we blijven volhouden, uiteindelijk lukt het

Dank je wel Mayo!!!

Het komt vast wel goed!

Liefs,

Hoop

Hey hoop, ook jij hebt het niet makkelijk lees ik zo…Doet het pijn zo’n kijkoperatie en zo?? De moed erinhouden van veel mensen krijg je zoveel woorden goed bedoeld en oprecht. Alleen jijzelf bent degene die weer verder moet en jezelf oppakken om verder weer te kunnen…

Het is niet gemakkelijk, om voor jezelf een grens te stellen tot hoe ver kan ik gaan etc…Sterkte met alles… :kaars:

Hey Bieb, dank je wel!

Hier gaat alles prima (naar omstandigheden). Ik ben wel te snel weer aan het werk gegaan (woensdag al), maar morgen blijf ik toch maar thuis. Ook op advies van mijn baas.

Verder kan ik geen spijkerbroek aan dus heb vandaag in de stad (tijdens mijn werk even op en neer) een jogingsbroek gekocht! Had te enthousiast vanmorgen een spijkerbroek aangedaan!

De wondjes voel ik nog goed en de hechtingen zitten er nog in (geen idee hoe lang die blijven zitten). Maar het ziet er netjes uit allemaal!

De kijkoperatie zelf heb ik echt totaal niets van meegekregen omdat ik onder algehele narcose was.

Liefs,

Hoop

Hey hoop de hechtingen ( heb je oplosbare of niet? )blijven ong 7 - 10 dgn zitten mits je pijn rood en etter krijgt dan bellen even.

Dan worden ze er eerder uitgehaald maarniet eerderdan 7 dgn.

Fijn dat het verder goed gegaan is meid, kwa werk zei ik al zou ik niet gelijk doen . Maar dat moet je zelf idd vernemen.

Liefs bianca :-*

Ja ik weet het, maar ik had vandaag een paar belangrijke dingen op de agenda staan vandaar dat ik dus al was gegaan, maar morgen een rustdag!

Komt wel goed!

Liefs,

Hoop

Hoe is het nu met je Hoop???

Floortje hoe is het met jouw???

Ik vraag me af hoe het met de zwangere dames gaat?? heb paar een pbtje gestuurd… maar zou het leuk vinden hier ook nog eens iets van hun te lezen…

:inlove:

Hoi meis!!!

Sorry dat ik niets van me heb laten horen. :oops: Deze zw is zo totaal anders dan de andere keren, en ik weet me al die maanden al geen raad met mijzelf, laat staan met mijn omgeving(en dan lijken de kinds alleen maar tegen te werken, wat mij ook weer niet ten goede komt :oops: ) Al met al geen goede berichten voor jullie dus :oops: vandaar dat ik niet heb gepost…

Ik krijg mijn ks op 18 juli, hoe laat weten we nog niet. Het is een meisje :inlove: en maandag moet ik weer op controle in het zkh… Ik hoef dus niet zo heel lang meer gelukkig, maar het duurt me nog te lang :oops:

Ik ben nog geen 10 kilo aangekomen, dankzij mijn 3 kilo verlies in het begin :dance: en ik heb de laatste week zeker erg last van mijn bekken. Gelukkig komen mijn ouders vandaag terug van vakantie(van 8 weken lang…) en kan ik vd week ook wat vaker rusten en eindelijk genieten hoop ik…

Ik heb wel af en toe meegelezen en heb bij gebrek aan verstand geen goede woorden gehad om te reageren, alles klonk zo stom wat er uit kwam… :oops:

Dikke knuffels van mij voor jullie… Als het jullie tijd is, spring ik hier een gat in de lucht(als het binnen 2,5 week is, een klein sprongetje… :mrgreen: )

:-* :-* :-* :-* :-*

hé danja inderdaad dat is over 19 dagen al… ik zal het bij het lijstje zetten…

en een meisje…

spijtig dat de zwangerschap wat anders is en dat de kids ook niet echt mee willen… maar je hebt binnenkort je nieuwe wondertje in je armen…

liefs lunastar

Hedwich zal een berichtje voor mij plaatsen, dus jullie weten het snel genoeg.

Dikke knuf van mij :hug:

Hey Danja, wat vervelend dat het niet zo loopt als je verwaht! Nog even en je hebt je meisje in je armen! Hopelijk gaat het dan snel een stuk beter met je!

Leuk dat je hier nog even kwam posten!

Met mij gaat het goed inmiddels. Ben wel veel te snel weer aan het werk gegaan (woensdag halve dag en donderdag hele dag) waardoor ik vandaag toch maar weer ben thuis gebleven. De wondjes genezen goed (jeukt enorm op het moment) en heb er steeds minder last van!

Kan alleen nog geen spijkerbroek aan, maar het komt allemaal wel goed!

Deze ronde gaan we nog voor een spontaan wondertje! Wie weet heeft de endo het al die tijd in de weg gestaan!!!

En anders gaan we vol goede moed beginnen met de IUI!

Liefs,

Hoop

:hug: Die spijkerbroek komt nog wel, liever voorlopig niet natuurlijk, meteen aan je zw-broeken :wink: , ik duim voor jullie allemaal!

:pray: :pray:

nou hier 5 dagen te vroeg ongi

Hier ook zo een die weinig van zich heeft laten horen de laatste tijd. Ik lees wel mee zodra er wat geplaatst is. Ik blijf het moeilijk vinden om met mijn mooie verhalen te komen, terwijl jullie iedere maand weer de moed moeten vinden om door te gaan.

Afgezien van mijn bekkenprobleem verloopt deze zwangerschap prima. Ondanks de keizersnee bij Dylan mag ik deze keer natuurlijk bevallen en daar ben ik erg blij mee. Ik weet wat het geslacht is, maar hou het nog lekker geheim. In verband met bekende meelezers. Nog een weekje en dan mag het komen. Ik verwacht eigenlijk wel dat ik over mijn datum heen ga. Bij Dylan heb ik een ks gehad bij 41w+4d en dat alleen vanwege mijn bloeddruk niet dat hij er al zin in had!

Succes meiden en ik duim voor jullie dat jullie dit ook vlug (weer) mogen meemaken.

Liefs

Petra

Hoi Petra, schijf lekker over je zwangerschap hoor, ik kan het goed hebben en vind het vaak leuk om die verhalen te horen!!!

En als ik het een keer niet wil lezen dan sla ik het stukje gewoon over!

Voel je vooral niet schuldig!!!

En wat gaat het al snel zeg…je bent er al bijna!!! Heel veel succes nog en ik hoop dat het niet al te lang op zich laat wachten!!

Lunastar, wat jammer weer! :hug: En zo veel eerder dan verwacht :think:

Liefs,

Hoop

zoals Hoop zegt heb ik ook liever dat de zwangere hier blijven meeschrijven…

ik vind het ook leuk… en inderdaad als ik het wat moeilijker heb sla ik het ook over… Maar ik lees het meestal we… omdat ik het zelf leuk vind… om mee te leven… omdat hier een zwangerschap echt heel miniem is elke maand en zo heb ik dan toch nog het gevoel om iets met zwanger te maken… want kan ik mijn herineringen (die ik al heb over Luna zwangerschap) oproepen… ook al zijn het weinig herineringen…

id Hoop veel te vroeg… maar al 8 maanden mooi in de grens van 31-34 dagen… zoals vroeger… 28 is wel heel vroeg ongi… heb ik enkel gehad toen ik clomid nam… maar neem het er maar bij… hebben we in juli nog kans

meid ik duim voor je… en natuurlijk ook voor de andere dames :thumbup:

liefs :inlove:

hee hallo,

nou ik mag me mij de zwangere zetten hoor.

ik heb goed nieuws gehad bij de huisarts afgelopen donderdag.

ik kan alleen nog geen exacte datum doorgeven want weet nog niet precies hoelang ik zwanger ben ik ben vanaf 14 febr. uitgerekend

wow Inge geweldig… dus eindelijk al zekerheid nu nog de juiste datum meid…

pas eventueel je banner al ana meid… je hebt er lang naar uitgeken nu mag dat wel

Wauw Inge! Wat geweldig!

Gefeliciteerd :dance:

Ik moest sinds gisteren ongi worden, nog steeds niks…ben benieuwd iihihhi

Spannend Lady_G :pray: