Hoi,
mijn zoontje van bijna 1 jaar houdt nix binnen vandaag.Vanochtend pap,beetje fruit gehad en vanmiddag halve boterham en wat drinken en alles kwam eruit.Had daarna geen zin meer in eten.Geen avondeten,wel yoghurt.
Maar naar bed gedaan,moest huilen.ERuit gehaald en toch een flesje melke gegeven,maar die kwam er netzo hard weer uit.Nu weer in bed en nog stil.
Heeft hij nu geen honger?En wat moet ik m geven als hij wakker wordt en honger heeft? Moet ik nog iets in de gaten houden?
Alvast bedankt
Groetjes
zou me niet te druk maken of hij honger heeft, een keer zonder eten kan niet zo veel kwaad.
Maar ik zou wel oppassen dat hij niet uitdroogd
even in de gaten houden dus, dat hij niet suf wordt, en anders morgen langs de ha.
ok.
Hoef m toch niet wakker te maken als hij doorslaapt?
ik zou het niet doen…
zou wel even bij hem gaan kijken als je naar bed gaat ivm koorts enz. Maar als hij niets binnen houd dan is het snachts wakker maken voor een voeding ook niet een pretje voor hem lijkt me.
Hopelijk voelt ie zich morgen een stuk beter!!
okidoki,dankje!
ik zou me ook nog niet zo druk maken.
Waar je op moet letten is dat hij allert is, blijft plassen en of hij koorts krijgt…
Je zou hem wat water kunnen aanbieden of heeeeeeeeel dun aangelengd sap, vocht is namelijk veel belangrijker dan voeding.
Ik weet niet of je ORS in huis hebt maar dat zou je hem ook kunnen geven, en dan niet grote hoeveelheden maar hele kleine beetjes per keer.
Ook voor morgen zou ik hem niet meteen een volle fles geven, als hij alles er uit heeft gegooit vandaag zal zijn maag nog wel even moeten wennen, dan kun je hem beter niet meteen grote hoeveelheden geven.