Nintendo Ds vraag

Ik heb een hele stomme vraag mischien

onze oudste heeft een Nintendo dsi

maar er moet een kaart in,…nu kreeg ik de tip een DSTWO

maar moet ik dan zo’n standaart kaart hebben

of met sd kaart erbij ?

Ik heb er echt geen verstand van,…haha

en wil t nu voor t meiske eens klaar hebben

Fam de dsi klaar maken,maar onderhand wacht Elise al een jaar :o

en ben er een beetje klaar mee

(ze gebruikt de dsi van fam nu,.en haar eigen nieuwe ligt kant en klaar zonder kaart in de doos) :naughty:

Alvast bedankt voor de tips !!

wij hebben een R4 kaartje, moet je maar eens googelen. Dat heeft dezelfde vorm als een game van de nintendo maar daar zit een mini geheugenkaartje in die je zelf kan vullen. Dus dan moet je ook een reader hebben voor dat mini kaartje. En natuurlijk de spellen om erop te zetten.

zou gewoon eens een beetje googelen op “DS r4 kaartje forum” en dan krijg je vast veel info waar je wel wat aan hebt.

Succes!

Ik meen me te herinneren uit een topic van lang geleden dat R4 het niet deed bij jullie en bij familie hetzelfde kaartje wel. Of haal ik nu 2 mensen door elkaar.

Als dat het geval is, misschien kun je naar een ombouw winkel in de buurt. Die hebben vaak wel meerdere dingen liggen, kunnen ze meteen voor je testen. Is soms gewoon bij mensen thuis ofzo, maar die hebben er wel wat meer verstand van dan de meeste mensen. Sommige game winkels willen ook nog wel eens helpen. Maar dan niet dingen als E-plaza ofzo maar echte game winkels.

Succes ermee, want het is zonde als de DS in de kast blijft liggen