Finn is nu ruim 9 maanden. Tot een paar dagen geleden at en dronk hij alles wat los en vast zal als hij de kans kreeg. En nu? Nu wil hij niks meer! Geen groenten, geen fruit, geen brood, geen flesvoeding, geen drinken, helemaal niks! Iedere keer als ik weer met een fles aankom, duwt hij die net zo hard weer zijn mond uit. Ook als ik er pap van maak, wil hij er niks van weten.
Gisteren is er met veel hangen en wurgen denk ik 300 cc aan voeding en drinken ingegaan.
Ik begin me langzamerhand een beetje zorgen te maken…
Er is volgens mij wel weer een tand onderweg, maar voorheen heeft dat hem ook niet tegengehouden gewoon te blijven eten en drinken.
Ook heb ik een kleuter met waterpokken thuis nu, maar ik geloof ook niet dat het daar aan ligt eerlijk gezegd.
Is dit voor iemand herkenbaar? Heeft iemand nog tips en trucs om Finn weer aan het eten en vooral drinken te krijgen?
oo wat ben ik blij dat ik dit lees !
Lotte eet en drinkt als sinds vorige woensdag (dus bijna 6 dagen) emper nog wat maar is verder niet (zichtbaar) ziek. Alleen snachts drinkt ze een fles leeg. Ze drinkt smrogens een beetje, de rest vd dag amper wat, wil ook geen groenten en savonds drinkt ze ook met moiete een halve fles.
Ze had dat bij de eerste twee tanden ook maar dan maar 1 dag, nu duurt het wel erg lang.
En toeval of niet, de oudste heeft ook waterpokken…heb eens nagedacht, jinthe is 16 dagen gelden besmet, waterpokken zijn na tien dagen uitegbroken. Als lotte besmet is door jinthe dan zou ze tegen eind deze week ook waterpoken moeten gaan krijgen…lijkt me dan al lang op voorhand dat ze niet meer zou willen eten :think:
Nou Dietske, geloof me, ik ben blij te lezen dat niet alleen mijn uk niet eet nu…
Vandaag heeft hij overigens wel weer redelijk gegeten (vanochtend en vanmiddag een half boterhammetje, een mandarijntje en wat groenten), maar het drinken wil nog niet echt. Ik denk dat er krap 70 cc vocht inzit nu. Zometeen zijn laatste fles voor het slapen maar weer zien wat het wordt…
Ook aan Finn is verder niks te merken trouwens. Die is eigenlijk net zo vrolijk als altijd.
Ik heb trouwens geen idee wanneer Basten besmet zou zijn met de waterpokken…en ik heb dus ook geen idee of dit Finn nu dwars zou kunnen zitten.
Ben benieuwd wat morgen weer gaat brengen…
daan heeft rond die periode ook een dip gehad… en nu ik terug denk… Lucas ook… gewoon blijven aanbieden… Daan eet nu weer als een bootwerker, en lucas is dat indertijd ook weer gaan doen…
Pfieuw…fijn te lezen dat het kennelijk dus ook maar een fase is. Eerlijk gezegd kan ik me dat van mijn andere kids niet echt meer herinneren…
Vandaag overigens weer wel wat naar binnen gekregen. Bijna een hele fles en net al een mandarijntje en een boterham!