Niks van gezegd,zit me wel dwars

We waren vandaag bij mijn oma,me tante was er ook en me moeder,me tante heeft een zoontje van 4 maanden,die kreeg een flesje,anne zat daar in een stoeltje,Doet ze zo Die fles met FV in anne de mond,anne neemt een slokje,en kijkt heel vies,Ik zat echt met me mond open,EN was echt verbaasd,Ze weten dat ik anne geen FV wil geven,en was zo verast dat ik even niets wist te zeggen.Ik zeg weetje dat ik daar weer lang over doe om het afweersysteem te krijgen zoals het hoort bij BV,

Kijken ze erg raar,en zeg me oma ineens,ach maak het uit,anne krijg toch ook welleens gewone melk, :shock: :shock: :shock:

Nou ja zeg! Kan me voorstellen dat je verontwaardigd bent, maar ook op het moment dat het gebeurde even niets kon zeggen. Afgezien van het feit dat jij graag bv wilt geven. is het natuurlijk ook nog eens super onhygiënisch om een speen van de ene mond naar de andere te laten gaan. :shock:



Ik zou toch, nu je er even over hebt kunnen nadenken die tante opbellen of zo om te vragen wat nu precies haar bedoeling was van deze aktie!

Vindt ze het misschien onzin dat jij bv geeft? :think:



En waar komt de opmerking van je oma vandaan dat ze gewone melk krijgt? past oma wel eens op?

Vroeger werd het wel gedaan ja, toen was er geen kv. alleen bv of je moest je aanmelden bij de moedermelkcentrale. :naughty:



Sterkte hiermee.

euh PARDON :o zo een fles in de mond duwen :o :naughty:



volgende keer gewoon uit je stekker gaan hoor :shock: :twisted



de vragen die hier boven staan heb ik ook :shifty:

Ja zal volgende keer ook me mond niet houden.

Ze vind het inderdaad onzin,Ze vraag ook steeds aan mijn moeder.Waarom ik niet stop met bv.en blabla.en ik denk dat ze die fles erindeed in de hoop dat anne begon te drinken,en zij dan kon zeggen,zie je wel dat bv niet voldoende is, :naughty: :naughty:

EN mijn oma pas nooit op anne eigenlijk niemand ik voed anne alleen maar live.maarja ze vinden het nergens opslaan bv geven.

Terwijl er eigenlijk niets beters is :doh: :silenced:

had het er met mijn moeder over,die zeg ze is gewoon jaloers, :think: :wall:

nou gelukkig dat ze niet oppast :silenced: :shifty:

weet je…zoveel mensen denken zoveel onzin over bv :shifty:

doe gewoon lekker wat JOU hart je ingeeft en voed zolang en waar jij wilt!



je kan er veel uitleg over geven, maar ik zag daar het nut niet van in :oops: omdat je tegen zoveel vooroordelen aanloopt :roll:



meis je doet het :thumbup: en laat ze lekker denken :doh:

en volgende keer ff een armslengte wegblijven van de fles :lol: :oops:



:hug: :-*

@Guusje wrote:

nou gelukkig dat ze niet oppast :silenced: :shifty:

weet je…zoveel mensen denken zoveel onzin over bv :shifty:

doe gewoon lekker wat JOU hart je ingeeft en voed zolang en waar jij wilt!



je kan er veel uitleg over geven, maar ik zag daar het nut niet van in :oops: omdat je tegen zoveel vooroordelen aanloopt :roll:



meis je doet het :thumbup: en laat ze lekker denken :doh:

en volgende keer ff een armslengte wegblijven van de fles :lol: :oops:



:hug: :-*




Ja ik leg er ook niets meer over uit hoor guusje,Echt niet, ZIJ vind FV beter moet zij vinden, ik sta voor bv , :mrgreen:

uh, wat volslagen not done :shock: :hand:



Ik vind sowieso dat de eerste 1 of 2 jaar niks een kind ingaat zonder toestemming van ouders.



Een fles kv bij een kind dat puur bv krijgt naar binnen gooien… :snooty: :naughty:



en los van dat ik het schokkend vind hoe negatief ze over bv denken, vind ik het ook heeeel schokkkend dat ze jouw keuzes gewoon niet serieus nemen…

@fiep klophout wrote:

uh, wat volslagen not done :shock: :hand:



Ik vind sowieso dat de eerste 1 of 2 jaar niks een kind ingaat zonder toestemming van ouders.



Een fles kv bij een kind dat puur bv krijgt naar binnen gooien… :snooty: :naughty:



en los van dat ik het schokkend vind hoe negatief ze over bv denken, vind ik het ook heeeel schokkkend dat ze jouw keuzes gewoon niet serieus nemen…


vind ik dus ook,

Maar kan dat slokje nou veel kwaad ?

ik hoop het niet

@fiep klophout wrote:

uh, wat volslagen not done :shock: :hand:



Ik vind sowieso dat de eerste 1 of 2 jaar niks een kind ingaat zonder toestemming van ouders.



Een fles kv bij een kind dat puur bv krijgt naar binnen gooien… :snooty: :naughty:



en los van dat ik het schokkend vind hoe negatief ze over bv denken, vind ik het ook heeeel schokkkend dat ze jouw keuzes gewoon niet serieus nemen…




helemaal mee eens!!! oef, ik zou zo uit mn plaat gaan :evil: als mensen geen BV gewend zijn, maar flesjes als de norm zien, dan snappen ze het misschien niet/vinden ze het raar ofzo :think:



En of één slokje kwaad kan, ze krijgt toch ook al bijvoeding? volgens mij stond er in een ander topic een link hier over, door bijvoeding zijn de darmen toch al anders geloof ik, als ze alleen bv zou krijgen zou het een ander verhaal zijn dacht ik.



Weet je zeker of ze een slokje genomen heeft overigens? misschien keek ze gewoon vies omdat het zo’n raar ding is, zo’n fles? :wink:

Oewwww… als dat mijn omaatje was… :evil: :evil: :evil: :evil:

Ow en wat ik nog wilde vragen :angel:

Waarom zegt ze: Anne krijgt toch ook weleens gewone melk :think:

Heeft bemoeizuchtige oma haar dat ook al gegeven?

Oewwww.. als dat mijn omaatje was...


of de mijne :evil:

ach ik heb een schoonmoeder die anti bv is....

"geef je nou NOG :shock: steeds bv???" UHH ja ik wil dat tot minimaal 2 jaar volhouden hoor schoonmoeder :mrgreen: :twisted: :mrgreen: :twisted:

@kimmiejj wrote:

Maar kan dat slokje nou veel kwaad ?

ik hoop het niet




Nee joh! Daar hoef je je niet druk om te maken hoor! tenzij je neefje één of ander virus onder de leden heeft waardoor ze bijvoorbeeld verkouden gaat worden, dat is het enige wat ze er van op kan lopen.

Woooww… nou ze was bij mij nog niet klaar geweest! Ik had m’n kind opgepakt en ik was weggegaan, zijn ze nou helemaal bedonderd! En dan ben ik helemaal niet tegen flesvoeding hoor, iedereen moet het zelf weten, maar dan verwacht ik ook respect voor mijn keuze!

@kimmiejj wrote:

Ja zal volgende keer ook me mond niet houden.

Ze vind het inderdaad onzin,Ze vraag ook steeds aan mijn moeder.Waarom ik niet stop met bv.en blabla.en ik denk dat ze die fles erindeed in de hoop dat anne begon te drinken,en zij dan kon zeggen,zie je wel dat bv niet voldoende is, :naughty: :naughty:


Wat kunnen zulk soort idiote fratsen je enorm overvallen heh. Ik ben zelf dan eerst helemaal verbijsterd, sprakeloos. Het moet bij mij eerst bezinken, om er vervolgens over na te gaan denken en dan enorm verontwaardigd te raken. Persoonlijk kies ik er overigens wel voor om, zodra ik de boel voor mezelf op een rijtje heb en het helder en vastbesloten kan formuleren, zo snel mogelijk contact op te nemen met de betreffende persoon en mijn standpunt kenbaar te maken. Pas dan krijg ik weer rust in mijn hoofd. Je hoeft helemaal niets uit te leggen en ook niet in de verdediging te gaan, alleen maar aangeven dat je hier niet van gediend bent.



@kimmiejj wrote:
Kijken ze erg raar,en zeg me oma ineens,ach maak het uit,anne krijg toch ook welleens gewone melk, :shock: :shock: :shock:


Ja natúúrlijk krijgt ze wel eens gewone melk, heel vaak zelfs! Moedermelk natuurlijk, de gewone melk voor een baby :thumbup: :smiley:

@kantjeboord wrote:

@kimmiejj wrote:
Maar kan dat slokje nou veel kwaad ?

ik hoop het niet




Nee joh! Daar hoef je je niet druk om te maken hoor! tenzij je neefje één of ander virus onder de leden heeft waardoor ze bijvoorbeeld verkouden gaat worden, dat is het enige wat ze er van op kan lopen.


Spruw kan op deze manier ook worden overgedragen.

@kimmiejj wrote:

Doet ze zo Die fles met FV in anne de mond


Ik sta hier onder het strijken zo nog eens over na te denken… Zie je het al voor je dat je haar kind ineens bij je zou nemen en aan je borst zou leggen???

Wat een brutaliteit zeg!

Ik vind het behoorlijk asociaal dat ze jou dochter zonder jouw toestemming een fles KV in haar mond duwt.

T lijkt me ook niet bepaald hygienisch… :think:

@Yvonne Z. wrote:

@kimmiejj wrote:
Doet ze zo Die fles met FV in anne de mond


Ik sta hier onder het strijken zo nog eens over na te denken… Zie je het al voor je dat je haar kind ineens bij je zou nemen en aan je borst zou leggen???

Wat een brutaliteit zeg!


Daar dacht ik ook al over, hoe zou zij dat vinden.

Maar dames opzich me oma heeft niets misdaan die dachht gewoon de ze welleens melk van ons kreeg maar dat is niet het geval,Ze krijg wel al bijvoeding.En ik heb geen idee of ze echt een slokje heeft genomen.