ff een ego bericht van mij helaas zag ik vanmorgen bij de toiletgang een klein beetje bloed ben zo bang dat ik weer ongesteld ga worden
maar misschien is het ook wel niks maar daar ga ik maar niet naar uit zie het ff niet meer zitten momenteel
omgeving werkt ook niet echt mee iedereen word zwanger en heel veel directe steun krijg ik niet van de mensen van wie ik het verwacht gelukkig is het forum er want hier kan ik heel wat van me af tikken en jullie weten wat ik bedoel :wall:
Lieve meid, het kan idd alle kanten op.
Maar het lijkt er wel veel op ( ook gezien buikkrampen eerder)
dat menstruatie eraan komt :hug:
Snap dat je je rot voelt, weer een teleurstelling…
Verwen jezelf, gun jezelf een goede huilbui,
en probeer dan het leven weer van de zonnige kant te zien
(klinkt makkelijk maar is de enige manier
om niet blijvend in de put te raken)
Schrijf het van je af hier,
er zijn zat mensen die EXACT weten hoe je je voelt.
Ikzelf heb er 7 jaar over gedaan om zwanger te raken
(uiteindelijk met ivf)
en heb heel wat pijn en teleurstellingen moeten verwerken.
Probeer er wel veel met je vriend/man over te praten
als je daar behoefte aan hebt;
het is heel belangrijk dat hij weet en begrijpt hoe jij je voelt nu :hug:
Veel sterkte :-*
maartje
bedankt voor je lieve bericht ik heb idd een flinke huilbui gehad en ga vanmiddag maar ff genieten van de zon
zelf denk ik ook dat ik ongesteld ga worden
we moeten door hoe dan ook we zitten r nog maar net in maar elke maand is weer een maand he maar ja dat zul jij ook weten
vandaag een test gedaan en die was negatief helaas had ik ook wel verwacht maar ja zo eigenwijs als ik ben toch maar wel ff doen
heb net het ziekenhuis gebeld en ikmag nog een aantal keren clomid gebruiken hoop dat het werkt binnenkort
word zo langzamerhand wel onzeker allemaal ik weet dat ik geduld moet hebben maar toch…
Balen weer. Hopen dat de ongi dan maar snel gaat komen en dat er weer een nieuwe ronden van start zal gaan…
Sterkte deze dagen. En dan weer hoopvol de nieuwe ronde in.
liefs
Ineke
dank je wel ineke ik ben vandaag ongesteld geworden en heb weer een nieuwe kuur clomid opgehaald
nieuwe ronde nieuwe kansen :lol:
:hug:
ah shit wat balen …weer niet… idd geef er ff lekker aan toe huil lekkr uit, praat er over met degene die je wel steunen en probeer dan weer met goeie moed aan de volgende ronde te beginnen
Ook ik weet hoe t is, hier ook 5 jaar bezig geweest, 1x MK maar na 7 IUI’s ben ik toch mama geworden…het kan dus echt…hoou moed!
dikke :hug: