niks aankomen in tegenstelling tot eerste zwangerschap(30)

in mijn eerste zwangerschap vlogend e kilo’s eraan soms twee per week.in totaal kwam ik toen meer als 30 kilo aan!

nu ben ik al 14 weken zwanger maar nog niks.de dokter wil me nu op mijn schildklier en suiker laten testen.suiker is pas geleden nog egdaan en die was perfect(4.6 nuchter)

heb verder nergens last van voel me prima.

moet ik me nu zorgen gaan maken?

Goed dat de VK je laat controleren, maar zorgen maken is volgens mij niet meteen nodig. Ik was bij mijn 1e zwangerschap ook sneller en meer aangekomen. Bij de 2e in de 1e weken ook misschien maar 1 kilo.

:hug:

hier idem dito!

eerste zwangerschap maar liefst 30 kilo erbij…

Nu -7 kilo, kom geen gram aan. Gelukkig val ik ook niet meer af.

Met de baby gaat het uitstekend, hij loopt zelfs voor op schema :inlove: .

Dus maak je maar geen zorgen!

In mijn eerste zwangerschap viel ik eerst 5 kilo af om daarna terug te komen op mijn oorspronkelijke gewicht en daarna in totaal maar 7 kilo aan te komen… (ze tellen altijd vanuit start) en daar kwam een geoznden 8,5 ponder uit…

Bij mijn tweede zwangerschap ben ik alléén maar afgevallen (12 kilo in 28 weken) maar daar was een aanwijsbare reden voor en bij 28 weken is dan ook mijn dochter geboren (zie onderschrift)

Goed dat ze onderzoek doen voor alle zekerheid, maar ik zou me nog niet al te veel zorgen maken, dat is NOOIT goed vor de uk in je buik he!