nijntje's boom GEVONDEN!! update van mijn klusavontuur pag.2

ik ben op zoek naar een plaatje van nijntje…

hierop staat een boom met aapjes…



ik wil deze gaan gebruiken om een groeimeter te maken…



(volgens mij komt het uit het boekje Nijntje gaat naar de dierentuin)



alvast bedankt :-*

Ik zal eens zoeken

Nee dus, ik heb echt tig kleurplaten van Nijntje maar die kan ik niet vinden :think:

Ik weet wel welke je bedoelt dus hij heeft er oit gestaan.

Wat wel evt, zou kunnen is Nijntje aan de ringen…en die dan vanaf het plafond laten hangen…maar ja dat is niet net zo leuk als de boom met apen.

Je hebt nog een kleine kans dat ik iets anders weet…moment…

Ik heb het boekje, maar die ligt waarschijnlijk op Leonie haar kamer… en die slaapt. Heb al even gezocht, maar op internet kan ik 'em ook niet vinden.

Ik heb de dvd Nijntje gaat naar de dierentuin en had gehoopt dat daar die apen voorbij zouden komen, niet dus, ik kan je niet verder helpen…Maar Biebels kan vast een foto maken van het boekje als Leonie wakker is :mrgreen:

@Biebels wrote:

Ik heb het boekje, maar die ligt waarschijnlijk op Leonie haar kamer… en die slaapt. Heb al even gezocht, maar op internet kan ik 'em ook niet vinden.






owh het zou echt geweldig vinden als je hem hebt… :pray: :pray:



ik wil van het aapjegezichtje dan dave’s gezicht erin verwerken…klimt het aapje hoger als dave groeit…

riv. :-* thanx voor het zoeken…jammer dat je hem niet hebt…

Oh wacht, nu ik je bedoeling lees…wat vind je van het aapje Curious George, die is ook zo leuk te bewerken :inlove:


Deze met Dave zijn gezichtje in een boom hangen :mrgreen:

het aapje is leuk :mrgreen: …



maar ik wil die boom graag erbij…dat word dus de groeimeter zelf…het aapje is zeg maar de aanwijzing hoe groot dave is…



lastig ben ik he???

























(en google is leuk maar niet als zo iets als dit zoekt…dan ben je 100 voor je wat gevonden hebt…)

Daar heb ik een hele leuke voor gevonden. ik mail je zo ff

:-*

mijn moeder heeft daar een drieluikje van geschilderd voor mij… ik heb het thuis hangen, moet ik vanavond even een foto maken???

doe het ff zo:







Je moet alleen het handje dan nog ff van vingertoppen voorzien :wink:

Deze vind ik zelf erg leuk, maar ja, smaken kunnen verschillen dus jij hoeft hem absoluu tniet mooi te vinden :mrgreen:

had iemand hier niet die boom in haar kinderkamer verwerkt?

deze boom bedoel je toch?

sorry riv. dat is net niet wat ik in gedachten had…



joseetje graag foto :dance:

ik zal ff hier de kamertjes bekijken…

hmmm volgens mij had hij geen blaadjes… :think: :eh:

uuh ik hem van een andere site afgeplukt 8)

die bolle boekhandel snappie?



daar heb je een heleboel nijntjes boeken en ook inkijkexemplaren.



blaadjes kun je ook weglaten toch?

@colle wrote:

sorry riv. dat is net niet wat ik in gedachten had…


Geeft niks :-* ik kijk natuurlijk nog even uit naar de Nijntje apenboom :mrgreen: