Hallo
We krijgen een zoon (= dubbel bevestigd), maar nu heb ik vanmorgen een onwijs leuk pakje met Nijntjes erop gekocht en terug in de auto vroeg ik me af; kan dat wel voor een jongen?
Wat vinden jullie?
ja hoor is toch schattig!
tenzij het roze is ofzo… :lol:
@Mamavanesmee27 wrote:
ja hoor is toch schattig!
tenzij het roze is ofzo… :lol:
Hahaha nee het is crèmekleurig!
Ik vind Nijntje echt niet gebonden aan jongens of meisjes…
tuurlijk kan dat
groetjes
marlies
ja hoor!!
kijk maar hoe schattig nijntje een jongetje kan staan :inlove:
Ik vind het zelf bij net geboren baby’s prima kunnen! Al had ik zelf al na een week of 4 dat ik echte stoere jongenskleertjes leuker vond. Toen deed ik hem ook geen boxpakjes ofzo meer aan. Maar de eerste weken kan best.
Mijn zoontje is het meest dol op zijn Nijntje knuffel
als jij het leuk vindt, dan kan het!
(hier heeft jasper zelfs roze aan gehad, omdat alles zeiknat was van het spugen, en ik nog wel wat van anna had liggen…)
Bij V&D heb je een meisjeslijn van Nijntje en een hele stoere jongetjeslijn van Nijntje.
Kan dus heel goed, nijntje is lief :inlove:
Ja hoor kan prima.
Bij Tejo had ik geen nijntjes kleertjes, vond het ook meer meisjes.
Echter nu we ook nijntjes boekjes lezen ed vind ik het eigenlijk helemaal niet meer erg. Je hebt idd ook stoere nijntjes shirts (ff foto zoeken)
En sokjes, ook leuk
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
ja hoor, hier hebben beide jongens nijntje aan gehad. Witte pakjes met groene nijntjes :inlove: En de jongste heeft nog steeds een nijntje kamer :thumbup:
niek had zelfs een creme kleurig kamertje met zachtgroene nijne gordijnen.
hier nog een Nijntjesetje van Jayden :inlove:
Dat kan! Hier hangen ook wat Nijntjesdingen in Mini’s kast. In het groen en zo. Kan voor allebei! :thumbup:
Vind het ook gewoon kunnen hoor.
dat kan ook echt wel hoor!
Ik ken iemand die heeft een nijntjeskamer voor haar zoontje :mrgreen:
En wij hadden voor dana als eerste pakjes ook nijntje en wisten niet wat het werd. Ik zie niet in waarom nijntje niet zou kunnen.
Ik had ook twee Nijntje pakjes voor de jongens en ik verkoop ze juist nu, omdat er een meisje op komst is en ik het dus echt jongenspakjes vind
tuurlijk kan Nijntje ook voor een jongetje :thumbup:
Riley had 2 nijntjes pakjes, eentje als boxpakje helemaal wit met oranje.) en een broekje met sokjes en truitje gestreept oranje, ligt er dus aan welke kleur je neemt.
Zeker weten! Ik heb ook een heel schattig nijntje pakje gekregen en heb me al voorgenomen dat dat het eerste is wat onze beeb aankrijgt na de geboorte!! Doen dus!