Niezen Allergie?

Kan het zijn dat tijdens de zwangerschap een allergie wordt versterkt? Sinds ik zwanger ben nies ik me een ongeluk. last van ogen, jeuk in mijn neus

Nou heb ik een huisstof allergie maar hoe vaak ik ook stofzuig en schoonmaak het maakt niks uit blijf verschrikkelijk niezen.

iemand zei tegne mij dat je ook eens in de 7 jaar een allergie kan ontwikkelen?

Bij mij werden mijn allergieen tijdens de zwangerschap veel minder heftig en bij mijn zus ook. Ik kan me dus wel voorstellen dat het ook tegenovergesteld werkt en erger wordt.

MOet zeggen dat ik er aardig moe van wordt :oops: :roll: elke constant niezen en jeukende ogen

Ik nies me ook een ongeluk nu. Kan me herinneren dat het bij de vorige zwangerschap ook zo was.

En je kunt inderdaad een allergie later ontwikkelen. Een allergie bouw je op.

Ja dat kan zeker Karin :thumbdown: Gelukkig is het einde in zicht meis! :inlove: Je gaat goed!

Ja moet nog ff volhouden, kan wel bellen voor een neusspray maar hoef nog maar zo kort. Maar wrijf me neus helemaal stuk van de jeuk :oops:

Sooki, nog maar 5 weekjes max ga jij ook halen hoor :-* :-*

Tedski jij hebt het dus ook nu meer dan anders? Ik ben bang dat ik “opeens” allergisch ben voor de kat/konijn of cavia maar dat lijkt me sterk toch

ik heb er tijdens deze zwangerschap ook meer last van :roll:

vooral mijn ogen jeuken en tranen de hele dag, niezen ook meer. Voor nu ga ik er maar van uit dat het aan de zwangerschap ligt en het daarna weer "gewoon"wordt. vervelend is het wel!

je kunt idd tijdens je zwangerschap een allergie ontwikkelen. Zo heb ik tijdens de zwangerschap van de oudste hooikoorts gekregen.

Toen ik vorig jaar zwanger was (is een ma geworden) had ik er ontzettend last van. Erger dan anders (nou had ik er daarvoor ook veel last van en kon dus absoluut niet zonder medicijnen)

Tijdens de zwangerschap van de jongste afgelopen zomer heb ik er minimaal last van gehad. Eigenlijk voornamelijk last van jeuk in mn neus.

Ik ben sowieso heel allergisch en nu tijdens de zwangerschap heb ik er meer last van. Daarbij sowieso “neus problemen”. In overleg met mijn HA heb ik nu een neusspray en oogdruppel die ook met de zwangerschap mogen. En moet zeggen, daardoor eigenlijk nergens last van.

@Karin1981 wrote:

Tedski jij hebt het dus ook nu meer dan anders? Ik ben bang dat ik “opeens” allergisch ben voor de kat/konijn of cavia maar dat lijkt me sterk toch

Ja ik nies nu veel meer dan anders. Op vakantie tussen de bomen was het nog erger maar ook terug thuis is het echt een dagelijks iets… Verder gelukkig geen last van jeukende ogen ofzo. Maar ik weet wel 100% zeker dat ik dit bij Josephine ook had.