Nieuwtje

Hallo Allemaal,



Ik ben gisteren aangemeld voor het forum en sinds vandaag actief.

Ik was nooit zo bezig met het hebben/krijgen van kinderen, heb ook nooit echt gedacht dat dit iets voor mij zou zijn.

Sinds de laatste maanden begint het idee van het krijgen van een kindje steeds vaker door mijn hoofd te spoken…

En na mijn verjaardag vorige week lijkt het helemaal alsof mijn eierstokken aan het klapperen zijn.



Dus van de week mijn stoute schoenen aangetrokken en dit verteld aan mijn vriend, hij heeft altijd al wel een kinderwens gehad maar riep altijd dat de tijd nog niet rijp was. Nu was zijn reactie dat hij ook de gedachte aan een baby van zichzelf steeds meer heeft.



We hebben verder nog geen concrete plannen gemaakt, al ben ik in staat om mijn pilstrip af te maken en de rest in de kliko te gooien…

Dit ga ik nog maar niet doen, eerst nog een keer bespreken met vriendlief wat hij zou willen.



Maar aangezien je nooit kan zeggen hoe lang het gaat duren na het stoppen met de pil, kan ik net zo goed meteen stoppen :lol:



Verder al leuke websites afgestruind met babyspullen, babykamers, kinderwagens etc…

Ook op internet aan het lezen geweest, wat een informatie allemaal…



Tot zover mijn voorstel berichtje :slight_smile:



groetjes

welkom en veel plezier hier

Welkom hier en veel leesplezier.

En wat leuk dat jullie beiden er aan dachten en dat jullie wens op 1 lijn ligt, maakt het toch allemaal wat makkelijker.

Hoop dat het snel mag lukken wanneer jullie er klaar voor zijn.

hallo welkom hier en veel lees plezier.

welkom!! En heel veel plezier hier op het forum.