Ik kreeg net een nieuwsbrief van Pampers (geen idee hoe ik daar aan kom) via de mail. Dit stond er in:
SPEENTIJD
Tegen de tijd dat je baby 16 weken oud is, moet je beginnen met het introduceren van vast voedsel in je kleintje’s dagelijkse dieet. Tot nu toe, was melk het enige wat je baby nodig had, omdat z’n onvolgroeide verteringssysteem er nog niet klaar voor was om vast voedsel aan te kunnen. Maar vanaf ongeveer vier of vijf maanden, zal hij door z’n steeds intensievere activiteiten en z’n snelle groei, steeds meer honger hebben. Je zult misschien merken dat hij steeds meer aandacht krijgt voor jouw eten, dat hij niet tevreden lijkt met zijn eigen eten, dat hij 's nachts weer vaak wakker wordt en veel tijd besteedt aan het kauwen op z’n kleine vuistje. Het is tijd om iets wezenlijkers te proberen.
Nou, mooi is dat… Mij is altijd verteld dat je het beste kon wachten tot je kindje 6 maanden oud is, maar van Pampers mag het al met 16 weken… :think:
Ja die onzin had ik ook gelezen.
Apart… want Procter & Gamble maakt geen babyvoeding…
Waarschijnlijk hebben ze een samenwerkingsverband met een producent daarvan, je vindt ook altijd dezelfde merken terug in de gratis dozen/gratis tijdschriften…
:?
Vreemd zeg.
Heb je gereageerd?
@Pé wrote:
:?
Vreemd zeg.
Heb je gereageerd?
Jep
16 weken… :shock: :shock:
Dat is nog jonger dan de 4 maanden die de potjesfabrikanten advisseren…Vast een foutje?
Ben benieuwd naar het antwoord…
mijn vk vertelde mij ooit eens dat producenten van potjes voeding, al zo vroeg mogen om zo alleen maar meer voeding te kunnen verkopen
laten we zeggen dat 7 van de 10 baby’s al eens een potje heeft gehad (al is het alleen maar om te proeven) dan hebben ze la mooi wat potjes verkocht :think:
terwijl het idd pas vanaf een maand of 6 echt nodig is
en ja vraag de opa’s en oma’s maar eens, wanneer hun begonnen met de vaste hap je zult versteld staan van de reacties