Nieuws over Britney

Brit’s vader, James Spears, en advocaat Andrew Wallet hebben hierdoor naast de bevoegdheid om het vermogen van de ster te beheren, ook zeggenschap over wie er al dan niet haar huis mogen betreden.

Voor Sam Lufti werd het vrijwel al meteen zeker dat hij voorlopig geen voet meer mag zetten over de drempel van het huis van la Spears. Lufti, die soms uit naam van Britney tegen de pers sprak en haar vaak vergezelde tijdens tripjes door de stad, bleef erg nonchalant over alle ophef rondom zijn persoontje. Hij zei hierover “Ik heb er geen probleem mee als iemand iets negatiefs over me schrijft.� “Mijn imago staat niet op het spel, maar die van haar.�

Britney werd aanvankelijk voor 72 uur opgenomen afgelopen donderdag in een ziekenhuis in Los Angeles, echter artsen hebben besloten de zangeres 2 weken langer te laten blijven ter observatie.

Volgens de avocaat van Spears is de opgenomen ster niet blij met het verzoek van de rechter om haar vader verantwoordelijk te stellen voor het beheer van haar vermogen. De popprinses en haar vader praten al enige tijd niet meer met elkaar en elk contact met hem zou de zangeres alleen nog maar meer stress bezorgen. Daar staat tegenover dat de advocaat van vader James Spears stelt dat Brit’s vader er niet is om haar verdiensten over te nemen en uit te geven, maar om haar zaakjes voorlopig over te nemen totdat de zangeres weer beter is. Haar herstel staat voor hem voorop.

bron: weekend

Ik las al eerder dat die Lufti haar 10 pillen per dag voerde, zou ze daarom zo ontspoord leven? :think:

ik denk dat het beter is dat Brit ff op adem kan komen en door iedereen met rust wordt gelaten maar of het goed is dat Pá Spears de touwtjes in de handen gaat nemen :think: