Zoals jullie waarschijnlijk allemaal wel hebben gezien, is de website van Kindje op komst vernieuwd. Vanaf nu is het mogelijk om reacties achter te laten bij elk bericht en om op een poll te stemmen.
Daarnaast zijn de ledensites compleet vernieuwd. Voor de mensen die al een babysite hadden, die blijft gewoon beschikbaar. Voor nieuwe aanmeldingen kun je gebruik maken van de nieuwe babysites. Het is echt een community dus:
Er worden ook elke dag nieuwe berichten geplaatst. Dus blijf vooral de website in de gaten houden. Ook de categorie ‘vrouw’ is nieuw. Dit omdat je naast mama ook nog gewoon vrouw bent.
Hopelijk zijn jullie net als ons erg enthousiast over de nieuwe mogelijkheden.
Is de website van kindje op komst dan wat anders dan dit forum? Kom altijd alleen op dit forum namelijk!
Hoi Wicky,
Het forum is een onderdeel van de website Kindjeopkomst.nl. Ik zou zeggen kijk vooral eens op de website want er is veel informatie te vinden. Veel kijkplezier.
Ik zou zeggen kijk vooral eens op de website want er is veel informatie te vinden.
De informatie over borstvoeding trok uiteraard direct mijn aandacht, dus dat heb ik in ieder geval gelezen. Het is zo belangrijk dat (a.s.) ouders beschikken over de juiste, volledige informatie. De informatie die op de website over borstvoeding wordt gegeven, is op een aantal belangrijke punten helaas niet juist. Ik denk dat het wenselijk is om daar nog eens kritisch naar te kijken en e.e.a. te herzien. Daar zou ik eventueel wel mee willen helpen. Als jullie dat zouden willen, stuur me dan gerust een pb
De website en het forum zien er mooi en fijn werkbaar uit.
Misschien is het wel leuk en handig om ook verdere plekken te creeren zoals bv tiener of puber ofzo…
Nou zijn mijn kinderen nog niet zover maar tegen de tijd dat zij zo oud zijn zit ik inmiddels al bijna 15 jaar hier op kok en dan zou ik dus naar een ander forum moeten om iets in die leeftijdscategorie te moeten vinden.
Dit zou ik dan persoonlijk heel jammer vinden. Weet niet hoe de andere gebruikers hierover denken???
gr, Renata
X
Ikenmama maakt gebruik van cookies
Om je bezoek zo optimaal mogelijk te laten verlopen maken wij gebruik van cookies. Wat wij bijvoorbeeld voor je doen:
✓ Inloggegevens voor Ikenmama voor invullen
✓ Personaliseren van content en advertenties
✓ Onderzoek naar de gebruiksvriendelijkheid v/d website
Cookies en privacy
Natuurlijk zorgen wij goed voor je privacy. De gegevens die Ikenmama op basis van de geplaatste cookies verwerkt, vallen onder onze Privacyverklaring.
Stel je cookies zelf in
Bedankt!
Je kunt ervoor kiezen om van minder cookies gebruik te maken: