nieuwe website, nieuwe onderdelen.

Beste forumleden,

Zoals jullie waarschijnlijk allemaal wel hebben gezien, is de website van Kindje op komst vernieuwd. Vanaf nu is het mogelijk om reacties achter te laten bij elk bericht en om op een poll te stemmen.

Daarnaast zijn de ledensites compleet vernieuwd. Voor de mensen die al een babysite hadden, die blijft gewoon beschikbaar. Voor nieuwe aanmeldingen kun je gebruik maken van de nieuwe babysites. Het is echt een community dus:

• Je kunt delen waar je mee bezig bent;
  • Vrienden worden met anderen;
  • Een baby toevoegen (inclusief babysite);
  • Video’s plaatsen;
  • Evenementen toevoegen;
  • En nog veel meer.

Ook worden er vanaf nu héél regelmatig winacties toegevoegd. We zijn goed begonnen met het jurkje van Lingerievoortwee.nl.

Er worden ook elke dag nieuwe berichten geplaatst. Dus blijf vooral de website in de gaten houden. Ook de categorie ‘vrouw’ is nieuw. Dit omdat je naast mama ook nog gewoon vrouw bent.

Hopelijk zijn jullie net als ons erg enthousiast over de nieuwe mogelijkheden.

Groeten,

Redactie Kindje op Komst

Leuk :thumbup: heb al rond zitten neuzen :wink:

Ook al zitten neuzen, zit er leuk uit alleen volgens mij klopt de ovulatiekalender niet…

Ik zou pas 17 december m’n ei hebben… Gaat volgens mij niet… Heb m nu :mrgreen:

ben geloof ik in al die tijd nog maar 1x op de site geweest om op een kindje van de maand te stemmen :oops: .

Is de website van kindje op komst dan wat anders dan dit forum? Kom altijd alleen op dit forum namelijk!

@Wicky wrote:

Is de website van kindje op komst dan wat anders dan dit forum? Kom altijd alleen op dit forum namelijk!

Hoi Wicky,

Het forum is een onderdeel van de website Kindjeopkomst.nl. Ik zou zeggen kijk vooral eens op de website want er is veel informatie te vinden. Veel kijkplezier.

Groeten Kim,

Redactie Kindje op Komst

kim… waar staat dat van vrouw dan?

of ik moet even langs de opticien… :lol:

Yup :lol:

Iets naar beneden scrollen, precies onder ‘nieuws’

@~Melanie~ wrote:

Yup :lol:

Iets naar beneden scrollen, precies onder ‘nieuws’

ahh gevonden… verwachten het eigenlijk meer in de boven balk…

De shop werkt nog niet zo goed volgens mij. Als ik een item wil bekijken zie ik niks alleen een wit scherm. Of is dat geen onderdeel van jullie?

@Kwakje wrote:

De shop werkt nog niet zo goed volgens mij. Als ik een item wil bekijken zie ik niks alleen een wit scherm. Of is dat geen onderdeel van jullie?

Mhh dat is gek, de shop zou moeten werken. Bij mij doet hij dat ook. Misschien even f5. Hopelijk werkt het dan weer.

Groetjes!

Wauw, dat ziet er goed uit zeg, ik vind de layout erg mooi :thumbup:

@kimros wrote:

Ik zou zeggen kijk vooral eens op de website want er is veel informatie te vinden.

De informatie over borstvoeding trok uiteraard direct mijn aandacht, dus dat heb ik in ieder geval gelezen. Het is zo belangrijk dat (a.s.) ouders beschikken over de juiste, volledige informatie. De informatie die op de website over borstvoeding wordt gegeven, is op een aantal belangrijke punten helaas niet juist. Ik denk dat het wenselijk is om daar nog eens kritisch naar te kijken en e.e.a. te herzien. Daar zou ik eventueel wel mee willen helpen. Als jullie dat zouden willen, stuur me dan gerust een pb :slight_smile:

De website en het forum zien er mooi en fijn werkbaar uit.

Misschien is het wel leuk en handig om ook verdere plekken te creeren zoals bv tiener of puber ofzo…

Nou zijn mijn kinderen nog niet zover maar tegen de tijd dat zij zo oud zijn zit ik inmiddels al bijna 15 jaar hier op kok en dan zou ik dus naar een ander forum moeten om iets in die leeftijdscategorie te moeten vinden.

Dit zou ik dan persoonlijk heel jammer vinden. Weet niet hoe de andere gebruikers hierover denken???

gr, Renata