Wij hebben nu van het cb de pucca mogen lenen, en op zich gaat dat best goed. Nu deze weer terug is gebruiken we hydrofiele luiers, maar merk dat ik daar nog geen handigheid in heb.
Welk merk raadde jullie aan, ben beetje op marktplaats aan het kijken en eigenlijk zie je dan ook de puckababy.
Het lijkt alsof ze hier iets meer beweegruimte hebben? iemand ervaring?
oke ik snap nu dat de pucca een inbakerdoek is en puckababy een zak. Van het cb hebben we eerst de pucca mogen proberen, en heb vandaag de puckababy mee gekregen
Wij hebben nu de Pacco en Sijmen vind dat erg prettig.
De Puckababy is een bakerzak en geen doek, dus hierin heeft je kleintje meer plaats. De armpjes liggen niet ‘vast’ zoals in een doek. Maar hij kan ook niet maaien met z’n armpjes ze zitten wel lekker in de zak.
Wij gaan nu proberen met de bakerzak het inbakeren in de Pacco af te bouwen.
als je echt wilt inbakeren… dus begrenzen in beweging, zou ik voor de pacco inbakerdoeken gaan. gewoon pacco punt en el en dan zie je de hele informatie.
Succes!
Ik ga nog voor je kijken voor de doeken, die heb ik destijds in het ziekenhuis gekregen. Zijn de doeken van Ria Blom geloof ik.
Ik heb de swaddle me gebruikt.
Ideaal ding en ook erg makkelijk om aan te doen en tijdens het verschonen hoef je alleen maar de onderkant los te maken. Dat vond ik 's nachts wel erg fijn.
Ik heb hier voor Jart de puckababy gebruikt. Ik heb er 2 liggen voor tot 3 maanden, de piep.
Ik begreep toen ik ernaar keek, dat er een keer een ongeluk is gebeurd met die doeken en dat ze daarom niet meer verkocht werden. De puckababy is ervoor in de plaats gekomen. Ik vind ze echt superhandig!
1 mag er al weg hoor. (blauw). De andere wil ik nog effe achter de hand houden, al gebruik ik nu gewoon de slaapzak voor Jart.
Ik heb bij Tess de inbakerdoeken van minimonkey.nl gebruikt. Deze vond ik ideaal. Toen we overgingen naar het “los” slapen ben ik eerst overgegaan naar de Puckababy. Daar moest ze eerst aan wennen die vrijheid die ze erin had maar dat wende al snel. De overgang van Puckababy naar echt los slapen verliep zonder probleem alsof ze niet anders gedaan had. Ik zou dus zeker na het inbakeren eerste een poosje overstappen op de Puckababy zodat ze langzaam kunnnen wennen aan het “los” slapen. Is toch een verschil van dag en nacht.
Succes
Groetjes
Karlijn
ik gebruik de swaddle me, deze bevallen hier erg goed
Ik gebruikt Pacco en dat bevalt :thumbup:
Heb nu de puckababy gekocht, de zak zeg maar. Hij is nog wat groot en mijn kleine is nog erg druk, maar wil hiermee het inbakeren gaan afbouwen.
wij hebben pacco gebruikt: