Nieuwe verpakkingen Nutrilon en Olvarit

Die boeven van Nutricia brengen schreeuwend hun nieuwe verpakkingen voor Nutrilon en Olvarit ten toon, maar de forse prijsverhoging laten ze niet zien. Aan verschillende reacties te zien is er ongeveer een prijsverhoging van 30% bij Nutrilon! Daarom wil ik even kijken wat nu exact de prijsverhoging is: laat hier even weten wat de nieuwe prijs is bij jou in de buurt, en voor welke nutrilon.



Ook de Olvarit potjes zijn beduidend duurder geworden!

kijk maar even bij handig om te weten daar heb ik een nieuw item geopend over de prijsstijgingen

hier zijn pakken nutrilon geloof ik 9.29 zo uit mn blote hoofd :think:

O, had ik niety gezien, beter opletten dus…



Hopelijk gaat Radar hier ook tijd aan besteden, ik zal ze eens gaan bellen. Ik zal Nutricia ook eens bellen, kijken wat hun reactie is.



Laten we met zijn allen flink gaan klagen bij:


http://www.trosradar.nl
http://www.vara.nl/kassa
http://www.consumentenbond.nl
http://www.nutricia.nl

Het is toch belachelijk dat essentiele kindervoeding zo schrikbarend duur wordt gemaakt. De regering zou zulke prijsstijgingen aan banden moeten leggen aangezien je niet zomaar op andere soorten kindervoeding kan stappen, zeker de kindjes met eetproblemen of darmproblemen.

Hier was nutrilon omneo altijd 12 euro, zal morgen even kijken wat het nu kost ook al heb ik het niet meer nodig!

Nou ik ben benieuwd. Met Nutrilon hypo-allergeen zit ik al aan 14,29 per pak (albert heijn, bij andere winkels is het vaak goedkoper). Dus ik ben benieuwd wat ik nu moet gaan betalen…

Nog maar gauw effe een paar oude pakken inslaan…

zaterdag komt het waarschijnlijk op radar :dance:

uhm ik bedoel kassa :doh: :doh:

@Lissie wrote:

Nog maar gauw effe een paar oude pakken inslaan…




Volgens mij moet je daar ook al de nieuwe prijs voor betalen, begreep ik in een ander topic…

Ik gebruik Nutrilon Forte2.Vroeger E9,55 Nu E11,99 in de nieuwe verpakking :evil: :evil:



Liefs van Nathalie.

ik gebruik nutrilon 2 eerst 7,99 en nu 9,75 en inderdaad voor de oude pakken die er staan moet je ook de nieuwe prijs betalen en de potjes olvarit kosten nu 0,99 en eerst geloof ik 0,78. belachelijk vind ik het

:evil: :evil: :evil:



Hier ook een moeder met kind dat Nutrilon Omneo 1 krijgt… Hier zijn ze van € 11,99 naar € 12,99 per pak gegaan… Je zou ze toch… :snooty: En over anderhalve maand mag hij al een fruitpotje…



Zucht… Ik ga er vanavond maar even goed voor zitten tijdens ‘Kassa’, kijken wat ze van Nutricia voor smoesjes hebben verzonnen…

Net even bij kruidvat geweest.

Nutrilon hypo-allergeen van 14,29 naar 14.99

Bij de Etos hebben ze nog geen nieuwe pakken, maar daar kostte het sowieso al 15,85 dus daar koop ik het nooit. (Daar is het trouwens wel 6 halen 5 betalen, maar ja dan zit je toch bijna weer op de normale prijs).



Maandag ga ik even naar de bas, daar kost het normaal 13,75. Ik hoop dat ze daar nog oude pakken hebben, dan sla ik meteen even een voorraad in!

En vanavond ga ik effe tv kijken!

Bij mij was nutrilon 1 eerst 7,59 en nu €9,95… :shock: :shock: :evil: :evil: :evil: :evil:

Ik heb door dit geintje dus een week zonder omneo1 gezeten omdat het overal uitverkocht was :twisted:

Koop het meestal bij de kruitvat toen 10.49 nu 12.99 maar bij ah was hij 11.45 weet nog niet wat het nu kost daar maar succes met het vinden van oude verpakkingen ik ben 15 winkels afgeweest :twisted:

Echt super slecht.

hier hebben ze de (laatste) oude verpakkingen ook maar omhoog gedaan.

allemaal even duur nu.

Ik ben nu dus mooi overgestapt op de Friso Comfort 1 i.p.v. Omneo 1. Stuk goedkoper en Ruben vindt het ook nog veel lekkerder!



Liefs Stephanie

Ik weet niet wat het ooit kostte maar wij prijzen ons zeer ongelukkig met de 20 euro (!!!) voor nutrilon voor baby’s met koemelkallergie Absurd joh!!! en ik durf niet meer over te stappen op wat anders dit is de 5e soort voeding en het lijkt nu eindelijk een béétje de goede kant op te gaan

Ik ben over gegaan op Similac.Die kost E6,99.M’n moeder zei dat ik die vroeger ook kreeg,en Miran vind deze voeding heerlijk :drool:



Liefs van Nathalie.



Wij gaan nu ook over op Similac. Daarvan is in Nederland overigens alleen de standaard variant te krijgen (dus niet hypoallergeen of anti-koemelk of weet ik wat voor soorten er allemaal bestaan).

In elk geval een stuk goedkoper dan Nutrilon, en als het al niet om het geld gaat, dan wel om het principe, belachelijk toch om de prijzen ineens zoveel omhoog te doen!



Wat ook nog meespeelt voor ons is dat we in februari 5 weken op vakantie gaan naar een land waar geen Nutrilon te koop is, en wel Similac (en om nou de hele koffer vol te stoppen met melkpoeder…). Dus nog een goede reden om over te schakelen.



Nog een tip: op de website van Similac kun je een gratis proefpakket aanvragen (er wordt een beperkt aantal per dag verloot geloof ik).