nieuwe test voor mannen

er schijnt een product op de markt te zijn die laat zien of de man vruchtbaar is, voor 30 euro kan je hem kopen,

hij is voor 86% betrouwbaar

dat hoorde ik net op het nieuws,

zouden jullie man ook zo’n test doen???

:think: Nee, denk ik niet.

Ten eerste is de test altijd een momentopname.

Ten tweede, wat kun je er nu precies mee bereiken? Ik bedoel… dan weet je of je vruchtbaar bent of niet. En dan? Dan moet je nog precies op het juiste moment klussen. En wat als je bij de overige 14% hoort?

Nee, denk het niet dus…! :wink:

Liefs,

Noortje

Voor 30 euro! en dan niet eens 100% of bijna 100%?

Nee, zouden we niet doen.

Maar ik kan mij zo voorstellen dat wanneer je al erg lang bezig bent om zwanger te worden dat je het dan misschien wel doet. Alhoewel, dan nog. Ik zou dan toch liever via de gyn laten doen.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Testen die je zelf thuis kunt doen geven ‘alleen’ info over bewegende zaadjes…

Dat is nl wat die testen doen en kunnen. Wanneer je het vergelijkt met testen in het ziekenhuis dan is dat maar minimaal. Daar testen ze nl niet alleen beweeglijkheid maar ook afwijkende zaadjes, hoeveel bewegende zaadjes er zijn etc.

De kosten dan ook afwegend tegen de dingen die de test kan doen…zonde.

Dan kun je idd beter toch even bij je HA langs, maar je verhaal kennende zal dat er wel niet inzitten? Dan zou ik de centjes dus eerder besteden aan een goeie ovulatietest :wink:

Wij zouden het persoonlijk niet doen.

Laten het liever in 1 keer goed doen :wink:

Het is nog maar de vraag of die test inderdaad wel goed werkt natuurlijk

en tja als je het alleen in 1 keer goed laat testen dan weet je het wel zeker maar ja zo denken wij dan weer.

:-*