Nieuwe telefoon.. Welke?

Ik mag volgende maand een nieuwe telefoon uitkiezen.

En ik denk dat ik voor een BB ga. Ik zou wel een Iphone willen maar dat is net een net iets te dure abbonoment.

Maar welke BB zal ik nemen? Ik zie zoveel verschillende en het is voor mij 1 pot nat.

Ht liefst wel waar ik whatss app op kan instaleren.

Dus iemand met een BB of een ander alternatief?

Overigens had ik een HTC LEGEND en die schuif ik dus door naar manlief. :wink:

Ikzelf zweer bij iphone, en zal ook de volgende weer nemen, er is geen makkelijkere dan deze.

ik vind de bold een leuke telefoon, die niet meer zo duur is en toch een van de laatste nieuw BB…vraag wel goed na, want er is ook een BB abonnement…wat de voors en tegens zijn van dit…

Hoi,

Ik heb de BB zakelijk gebruikt en ben onlangs prive ook overgestapt.

Zelf heb ik de BB torch white, ik vind het persoonlijk fijn om een touchscreen te combineren met een echt toetsenbord. Ik kan dus een hele mail typen binnen een paar minuten. Daarnaast zweer ik bij de ping, nou hebben al mijn vriendinnen een BB en kunnen we pingen. Ook what’s app heb ik er op staan.

Ook ben ik tevreden met de batterij, iik mail/ ping/ what’s app en gebruik facebook regelmatig en hij gaat drie dagen mee…lang voor een smartphone.

ff nog een provider tip…vodafone is aan te bevelen! Snelheid internet en belkwaliteit is veel beter dan t-mobile.

succes met je keuze.

Ik heb dus sinds een paar dagen een BB curve… Ik moet nog 3 maanden totdat ik mn abo kan verlengen, maar wilde graag ook eens pingen en ik ga straks voor een Iphone, die zijn super.

Mijn vriend heeft de torch maar is ook niet mijn type telefoon vrees ik…

ik mag rond december een nieuwe uitkiezen.

Iphone, erg mooi en doet het goed (gezien bij schoonzus) maar erg duur.

BB, lijkt me erg fijne telefoon door toetsenbord

HTC, heeft collega, is er tevreden over en niet zo duur

Samsung, ken ik geen mensen mee.

Zucht weet echt niet welke ik moet. Wil graag een goeie telefoon met een leuk internet abbo, liefst onbeperkt internet…

@nachtvliinder wrote:

Dus iemand met een BB of een ander alternatief?

Overigens had ik een HTC LEGEND en die schuif ik dus door naar manlief. :wink:

Als de HTC legend (die had ik ook) beviel maar je wil nu een toetsenbord (wilde ik ook) dan raad ik je de HTC cha cha aan.

Ik heb hem en ben verliefdddddddddddd :inlove:

kan je wat meer vertellen over de chacha?? Hoe bevalt ie, wat zijn plus en min punten?

Pluspunten vind ik toch wel dat er toetsjes op zitten. Hij heeft ook een touchscreen dus je kan allebei.

Hij is snel en handzaam, ik vind de telefoon ook mooi, ik heb een witte.

Eventueel nadeel, wat ik niet echt als nadeel zie trouwens, is dat het schermpje wat kleiner is. Voor sommige site moet je je telefoon een kwartslag draaien. Echter heb ik het tot nu toe maar met een telefoon moeten doen.

Ook zijn de foto’s niet zo scherp maar volgens mij ligt dat aan de instellingen. Ik heb hem nog niet helemaal uitgeplozen.

Maar al met al ben ik erg blij met mijn chacha…

Ik ben ook van de HTC inmiddels. Ik heb de desire, helemaal geweldig. Als je een toetsenbord wilt, kun je voor de desire Z gaan. Ik vind android helemaal super, werkt perfect, geen problemen mee. Dus ik zou voor htc gaan :slight_smile:

Ahh thanx voor alle tips… Het is uiteindelijk de samsung galaxy 2 geworden :thumbup:

Ben er echt superblij mee.

Reageert een stuk sneller als mijn htc. Kortom een super telefoon.

Volgend jaar weer een andere uitkiezen. :mrgreen:

Ik ga nu al bedenken voor welke :think: :mrgreen:

Ik heb de SE Xperia, voldoet me prima :mrgreen: :mrgreen:

vandaag gespeeld met telefoon zusje, htc legend. Top ding! Hier komt er een htc…

Ik hoor van drie mensen al dat ik geen Samsung Galaxy 2 moet enmen omdat daar nog heel veel kinderziektes in zouden zitten…

Die wilde ik dus nemen als mn abo verlengd mag worden.

De Iphone wil ik niet die heeft mn vriend al eentje…

Pffff!

Ik zit te twijfelen tussen die Galaxy of een Nokia E7-00

Iemand ervaring met die Nokia misschien?

ik ga denk ik voor de htc sensation