nieuwe stofzuiger

Onze stofzuiger zuigt niet meer. Ik loop nu voor Piet Snot te zuigen, dus we hebben een nieuwe nodig.

Ik ben al aan het kijken op kierkeurig maar wordt er niet wijs van. Ten eerste variëren de prijzen van ongeveer 35 tot 500, maar ook bij de dure staan slechte recensies.

Wie heeft er onlangs een nieuwe gekocht er is er happy mee?



Onze wensen: niet te zwaar, lang snoer, flink vermogen

Ik heb voor het eerst in mijn leven een echt goede gekregen.



De Miele, Black pearl. :dance: :dance: :dance:

wij hebben een dyson en dit is echt onze eerste stofzuiger die langer dan 1,5 jaar mee gaat hij is nu al met zn 4e jaar bezig :lol: oke oke niet te :lol: want hoop dat ie nog wat jaartjes mee kan gaan ben toch wel aan hem gehecht dat ik niet zonder kan 8)

Kies voor een Miele. Het is even een rib uit je lijf maar zó veel beter dan het segment onder de 150 euro.

Ik kan niet meer zonder mijn Miele!

Wij hebben een Philips, een witte (durf verder niet te zeggen welke), hij was niet goedkoop, maar wel nog te betalen. En ecologisch, met HEPLA filter. En hij werkt erg lekker!

Wij hebben na veel goedkopere ondingen een Miele gekocht (type S5210 geloof ik, staat boven) en echt heel tevreden over. Zuigt zelfs met bomvolle zak nog goed!

Koop zeker niet van die goedkopere dingen zonder zak… je hebt meer werk met de filter schoon te maken dan met het stofzuigen zelf :roll:

Een logge grote Miele, al die kleine dingen rollen zo snel om als ik iets te hard eraan trek. En Miele vind ik wel echt een fijn merk.

ik HAD een electrolux zus 3930, maar heb m terug gestuurd, dus die raad ik niet aan.



heb zelf jaren een philips city sydney line gehad, maar helaas is deze stuk, dus ben ook weer zoekend…



die miele black pearle is nu in de aanbieding bij de sligro

Ik heb een Charles, zo’n bloed lelijk ding… Maar hij is geweldig, en nog nooit problemen mee gehad.

Wij hebben ooit eens een Philips gekregen bij roen wij onze koelkast en gasfornuis aanschafte. Was toen nog prijzig maar betaalbaar. maar hij is supergoed! Ben er blij Ik moet alleen een nieuwe borstel aanschaffen!

@Madre wrote:

Ik heb voor het eerst in mijn leven een echt goede gekregen.



De Miele, Black pearl. :dance: :dance: :dance:




Yep, heb ik ook sinds vorig jaar.



Prima ding, die volgens mij aan al jouw eisen voldoet. Vooral als je wat langer bent is het fijn, de stang kan langer dan bij de andere stofzuigers.

Ik kijk al niet bij de allergoedkoopste (maar ga ook zeker geen 400 euro ofzo uitgeven). Dacht zelf aan 150 tot 200 euro. Lastig dat bij de recenties vaak juist alleen de negatieve ervaringen staan. Maar ik heb zeker wat aan jullie tips!

Wij hebben een sligro pasje, dus misschien daar de aanbieding van de Black Pearle…

zo, opgelost hoor! mijn ouders hebben nog een ouder stofzuiger staan die het nog doet. Die gaan we even uitproberen. als ie het goed doet, gaan we daar voorlopig mee zuigen. scheelt weer kosten in deze dure maand!!!

In ieder geval geen Dyson.

Hebben wij dit jaar gekocht, nou wat een aanfluiting.



Vreselijk ding.

Wij hebben een dyson, heerlijk ding! Geen gedoe meer met zakken, af en toe de bak omgooien en het filter schoonmaken. Ding zuigt enorm goed!!! We hadden een andere stofzuiger, die heeft zichzelf opgeblazen toen we probeerden een beetje stof weg te zuigen op 1 m2 betonvloer (nieuwbouw), de Dyson heeft hier een heel huis schoon gezogen (ook betonvloer) en je zag gewoon enorm verschil tussen waar gezogen was en waar niet. We zijn zelfs van plan een tweede aan te schaffen want vind het wel een lomp ding om de trap op en af te tillen (maarja dat vind ik van elke stofzuiger).

de oude stofzuiger van mijn ouders staat ondertussen hier. het is een Siemens en hij doet het super! Ben er zo blij mee en ben zo blij dat we niks hebben gekocht maar eerst hebben rondgevraagd of iemand toevallig nog een overbodige stofzuiger had staan :lol: :lol: :lol:

dat is handig!!



hier overigens wel een dyson anneke, ik vraag me af waar je niet tevreden over bent. Echt een geweldig ding!!! (Vind ik dan hé :mrgreen: )

haha, grappig dat de ervaringen zo verschillend zijn. Over Dyson hoor ik hoor juiste heel positieve verhalen of juist heel negatief.

ik heb afgelopen vrijdag diverse stofzuigers uitgeprobeerd voornamelijk omdat ik dus een “extreem” kracht wil hebben (extreem is boven de 400 watt) en een verstelbare zuigkracht omdat wij boven laminaat hebben.



Ook een dyson geprobeerd omdat deze zo goed en hard zuigen… maar wat vond ik dat tegen vallen (en dan had ik het luxe model van €500,-)



enige die redelijk zoog was de Bosch efree en de philips met 500 watt…



wij hebben de bosch gekocht en is een goede vervanger van mijn oude…