Nieuwe slaapkamer

Wij gaan verhuizen en nu willen we graag nieuwe slaapkamer hebben, alleen heb ik geen idee wat voor een slaapkamer. Wat hebben jullie voor een slaapkamer en misschien een foto ervan? Wil graag ideeen opdoen om een gezellige en leuke slaapkamer te hebben, liever geen moderne slaapkamer. Vind zelf de slee-bedden erg mooi.

Graag input… :smiley: :smiley:

wij hebben behang op de muren, bruine en beige strepen op de kant waar het hoofdeinde tegenaan staat, en de zei muren beige met bruine bloemetje/schoppen (van het kaartspel) en dan een auping bed met aubergine bed eromheen.

mijn oude kamer had ik een houten bed met hoofd-en voeteneinde ijzere bogen. zeer romantisch bed…

van heb bed en kamer heb ik (nog geen fotos) moet ik even een keer maken, maar zo heb je wel een idee.

bedankt voor je antwoord, behang heb ik er al op zitten, dat is donkerbruin met beige bloemen, laminaat ligt er al en de rest van de muren zijn gewoon licht getext.

heb overal gekeken naar een bed alleen kan niet zo snel een mooi maar toch betaalbaar bed vinden.

heb je gekeken bij beter bed? die hebben nu weer acties…