Nieuwe schoenen

Van de week heb ik nieuwe schoenen gekocht voor ons meisje. Natuurlijk is ze meegeweest en heeft ze de schoenen gepast. Volgens haar zaten ze toen goed en ik heb gekeken, er zaten geen vervelende drukplekken op haar voeten.

Nu zijn we thuis, maar ze wil haar schoenen niet aan. Ze zitten te strak aan de zijkanten. Ik ben al als Brugman aan het kletsen dat ze er een tijdje in moet lopen en dat dan alles goed komt, maar ze snapt het volgens mij niet en wil ze daarom niet aan.

Tips zijn welkom!

Anne heeft dat vorig jaar met een paar schoenen gehad, uiteindelijk heb ik ze nieuw weggegooid, ze deden haar toch ergens pijn, jammer maar helaas…ze waren 35 euro, nu kijk ik in het vervolg wel beter uit…geen balarina schoenen meer, ook al hefet ze een smalle voet, het zit te dicht tegen de voet ana om lekker te zitten.

soms duurt het ook gewoon een paar dagen hoor. Mijn jongens willen nieuwe schoenen meestal ook niet aan, maar als ze een beetje ingelopen zijn willen ze niet meer anders!

ik doe ze ook gewoon bij hem aan dan hoor… na een paar dagen is het goed of niet… bij niet is het pech en dan gaan ze weg ( is pas 1x gebeurt)