nieuwe schoenen, niet op durven lopen???

Hoihoi,



Ik heb vanochtend een paar nieuwe schoentjes (laarsjes) gekocht voor Danique omdat haar eerste paar schoentjes alweer te klein begint te worden.

Ben naar een goede zaak gegaan waar ze ook haar voetjes hebben opgemeten enz.

Nu begon het in de winkel al, ze wilde niet op de schoentjes lopen en begon te huilen. Natuurlijk weer vreemd, hele andere schoentjes om op te staan en ook nog eens in een vreemde omgeving.

Volgens de verkoopsters hebben veel kindjes dat.



Nu heb ik afgesproken dat ik ze morgen nog mag terugbrengen dus dat ik vanmiddag in huis eens ga kijken wat ze doet.



Ik heb haar er net al even op laten lopen en ze loopt wel maar met hele rare grote passen en ze laat zich snel op haar knieen vallen.



Vanmiddag nog maar even proberen maar anders breng ik ze denk toch terug.



Heeft iemand dit ook gehad met nieuwe schoenen bij een dreumes?

Ik durf het niet te gokken om van die dure schoenen te houden als ze er misschien wel helemaal niet goed op gaat lopen :think:.

dit heeft merijn gehad toen we zijn eerste schoenen kochten.

eenmaal thuis even aangehouden

de volgende dag was het gewoon goed eigenlijk.



ik zou het even afwachten nog

Misschien komt het omdat het laarsjes i.p.v. schoenen zijn? :think: Dat zit natuurlijk wat stijver waardoor ze haar enkels niet zo goed kan buigen. Kan zijn dat ze daar aan moet wennen?

Ze liep er vanavond al een stukje makkelijker op dus denk idd dat het wennen is. Ben benieuwd, hoop dat het morgen goed gaat want ze zijn wel erg stoer :inlove:. Maar anders is het jammer want ze moet er wel goed op lopen.

@Miepel wrote:

Misschien komt het omdat het laarsjes i.p.v. schoenen zijn? :think: Dat zit natuurlijk wat stijver waardoor ze haar enkels niet zo goed kan buigen. Kan zijn dat ze daar aan moet wennen?




ja hier dacht ik ook meteen aan eigenlijk.

@Billie wrote:

Ze liep er vanavond al een stukje makkelijker op dus denk idd dat het wennen is. Ben benieuwd, hoop dat het morgen goed gaat want ze zijn wel erg stoer :inlove:. Maar anders is het jammer want ze moet er wel goed op lopen.




laarsjes zijn ook stoer :inlove:

ik hoop dat het even wennen is en dat ze er toch uiteindelijk goed op gaat lopen.

Laarsjes zijn ook eigelijk niet aan te raden als ze ´net´ lopen.

Celiza loopt er ook niet op óf ze loopt wel maar dan net of ze een houten poot heeft :lol:

Zij loopt al vanaf haar verjaardag maar doordat een laars de enkel in de klem zet kunnen ze toch minder goed de voet afrollen…ik persoonlijk vind het zo leuk laarsjes maar heb er nog maar even vanaf gezien…

Ik vind het namelijk nu belangrijker dat zij zich zeker van zichzelf voelt en dat was bij haar dus echt niet het geval met laarsjes aan :thumbdown:

Ik kan me wel vinden in wat je zegt Renzosmam, ik stond ook in de winkel met het idee om geen laarsjes te kopen.

Danique loopt nu een maand of 3 en volgens de verkoopster maakte het niet zoveel uit, schoentjes of laarsjes. Het was in een kinderschoenenwinkel dus ben ik maar van haar uitgegaan omdat ik geen leuke gewone schoenen kon vinden.



Maar ik kijk morgen dus inderdaad nog even, want zoals ik al zei, ik wil wel dat ze er goed op loopt en dat ze het niet ongemakkelijk vind.

Ik was idd ook in een schoenenwinkel en daar zei zij dat kinderen in principe goed kunnen lopen als ze lopen en vallen en opstaan en doorlopen…nou dát doet Celiza al vanaf week 1 dus…

Maar toen ik haar laarsjes aan deed moest ik toegeven,hoe schattig ik het ook vond staan,dat zij er gewoon zó onzeker bij keek,vond ik zielig…ze loopt juist zo goed op gewone schoentjes…

Ik heb nu maar nog een paar shoesme schoentjes gekocht via internet…

Laarsjes komen volgende winter wel dan :shifty:



Vind trouwens weer dat meiden schoenen echt :thumbdown: zijn…dus helemaal als je géén laarsjes zoekt…wat een saaie dingen hebben ze zeg helemaal als je naar 1e loopschoentjes vraagt :sick: alsaf het dan niet leuk mag maar alleen practisch :thumbdown:

Shoesme is wél erg leuk en lief en goed ook nog 8)

:mrgreen:

Je hebt gelijk hoor, als het ervanaf straalt dat ze zich er niet prettig bij voelt moet je het zeker niet doen.

Ben heel benieuwd morgen…



jaaaa precies, die meidenschoentjes zijn echt heeeeeel saai.

Ga snel eens googelen op Shoesme schoentjes.

Thanks voor de tip!

dzeze laarsjes had Celies aangehad…misschien zijn die wel soepel genoeg voor jou meisje?



Oh en let op!!ZE VALLEN KLEIN!!

mischa heeft van die half hoge bergschoentjes. Moest hij ook heeel erg aan wennen voor hij er een beetje op kon lopen. En nog loopt hij beter op zijn lage schoenen met zachte zool.



Dus voor buiten in de buggy enz heb ik nou die bergschoentjes maar.