Nieuwe Pampers ?

Met 2 kinderen in de luiers, vliegen de luiers ons om de oren :shifty: .

Pampers heeft de luier veranderd of er iets mis met het nieuwste pak wat we gisteren hebben aangebroken. De luiers zijn helemaal blauw van binnen !



Is dit nieuw ? Of zal er iets mis zijn gegaan met het hele pak ?

zie die blauwe kleur al weken en het viel me niet op. Nu je het zegt :wink:

is dat niet gedaan vanwege een verbeterde vochtopname?

@Claudie23 wrote:

is dat niet gedaan vanwege een verbeterde vochtopname?




Jep, is ook al een tijdje…

Oke, het hoort dus zo, dat scheelt me weer een mailtje aan Procter & Gamble :slight_smile:



Ik moet zeggen dat ik het op de één of andere manier niet rein vind dat de luiers blauw zijn maar ik moet dat denk ik even uit mijn systeem gooien. Hetzelfde heb ik met Always, die hebben ook zo’n blauwe streep erop, ik vind het niks :thumbdown:

Ik heb vandaag ook een pak opengemaakt met gekleurde binnenkant :mrgreen:

Dacht ook al wat is dat :eh: :lol:

Ja was mij ook opgevallen, ook de plaatjes zijn wat anders volgens mij.



PS: actie bij de Etos al gezien?

Ik vind ze er niet beter op gewornde, helaas. Van mij mogen ze die blauwe zooi weer verwijderen. Stan is nu weer regelmatig nat 's morgens en daar hadden we hiervoor geen last van.

hoi



het viel me ook op maar het staat ook netjes op het pak dat dat het nieuwe leklaagje is zeg maar :lol:



ectra absoberend voor de nacht en moet de beeb wel 12 uur droog houden :slight_smile:





hier geen problemen ermee gehad zijn nog steeds goede luiers

@Elka wrote:

Ik vind ze er niet beter op gewornde, helaas. Van mij mogen ze die blauwe zooi weer verwijderen. Stan is nu weer regelmatig nat 's morgens en daar hadden we hiervoor geen last van.




Nou Christan dus ook :?

Het staat inderdaad ook op het pak, is een extra slaaplaagje. Nu zouden de kindjes tot 12 uur droog moeten blijven, maar dat zeiden ze voorheen ook al. Ik merk er verder geen verschil aan.

Ik kijk nooit op het pak,pak automatisch de maat die ik nodig heb :mrgreen:



Hier nog geen problemen met de luiers.

Hier ook geen problemen, maar mijn zoontje heeft 's nachts eigenlijk altijd weinig gepiest (met 8 maanden wilde hij geen fles meer na zijn avondeten, dat zal ook wel schelen).

Ik koop juist speciaal deze omdat hij met alle andere luiers doorlekt

hihihi Thijmen lekt ook vaker door :lol:

vrijdagavond nog, had hem net verschoond.

Wij op visite naar schoonzus, is ie daar dooor en doooor nat :doh:

Jep voelde me een supermama :lol:

ik vind ze ook anders ‘ruiken’ :? Maar verder geen problemen ofzo!